  • Data: 2019-08-21 11:39:12
    Temat: Re: Google Maps a Waze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2019-08-21 o 07:00, J.F. pisze:

    >W AM można sobie ustawić, z jaką prędkością zwykle porusza się daną
    >kategorią drogi. Dzięki temu algorytm lepiej przelicza trasy i
    >dobiera drogi. U mnie na ok. 450 km różnice w czasie prognozowanym i
    >rzeczywistym były nie większe niż 15 minut. Ale to wymaga nieco
    >podłubania w ustawieniach.

    Wiem, uzywam, przewiduje faktycznie dosc dobrze ... o ile nie ma
    niespodziewanych korkow.

    Ale przeciez nie dam rady ustawic ze ta droga wojewodzka jest szybka,
    a inna wolna.

    No i jeszcze ciekawostka z wersji offline na win CE - jade sobie z
    Brzegu do Wroclawia.
    Mozna autostrada, mozna przez Olawe.
    Czas zasadniczo podobny, bo autostradą sporo dalej, a jeszcze trzeba
    do niej dojechac i zjechac.

    No i tak raz mi podpowiada autostrada, a ja jade oplotkami, drugi raz
    mnie znow na autostrade kieruje, a trzeci raz ... przez Olawe.
    No i nie wiem - skorygowala sobie srednie predkosci, czy byla inna
    godzina i przewidziala ze w miescie korkow nie bedzie ...

    J.