  • 1. Data: 2011-07-13 08:27:15
    Temat: Google+
    Od: Ignacy <n...@l...spamu>

    Pojawiło się Google+, alternatywa dla Facebooka. Facebooka nie lubię,
    więc może warto zainteresować się Google+.

  • 2. Data: 2011-07-13 09:14:29
    Temat: Nachalny spam usenetowy merketoida: Google+
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Ignacy <n...@l...spamu> pisze:
    > Pojawiło się Google+, alternatywa dla Facebooka. Facebooka nie lubię,
    > więc może warto zainteresować się Google+.

    A może się powstrzymasz nachalny [...] ze swoją nagonką aż będzie się
    tam mógł zapisać każdy komu się zechce dokładnie wtedy kiedy mu się zechce?

    https://plus.google.com/up/start/?sw=1&type=st
    Google+ jest w fazie testowej
    W tej chwili w testach uczestniczy nieliczne grono osób, ale już
    niedługo projekt Google+ będzie dostępny dla wszystkich. Zostaw nam
    swój adres e-mail, a my damy Ci znać, gdy tylko będziemy gotowi do
    zapraszania kolejnych osób.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Rozrzutność wiedzie ku utracie skromności, a oszczędność ku skąpstwu.

  • 3. Data: 2011-07-13 10:35:09
    Temat: Re: Google+
    Od: voytASS <w...@w...pl.WYTNIJ.TO>

    Dnia 13-07-2011 10:27 Ignacy napisał:
    > Pojawiło się Google+, alternatywa dla Facebooka. Facebooka nie lubię,
    > więc może warto zainteresować się Google+.

    Uważasz, że nie słyszeliśmy o tym i koniecznie musisz nas o tym powiadomić?

    --
    wojtas
    http://jwmprojekt.pl

  • 4. Data: 2011-07-13 11:13:14
    Temat: Re: Nachalny spam usenetowy merketoida: Google+
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    W dniu 2011-07-13 11:14, Andrzej Adam Filip pisze:
    > https://plus.google.com/up/start/?sw=1&type=st
    > Google+ jest w fazie testowej
    > W tej chwili w testach uczestniczy nieliczne grono osób,

    Fajnie jest być Googlem, 10 milionów to "nieliczne grono osób" ;)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 5. Data: 2011-07-13 11:47:48
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Paweł Piskorz <n...@p...nie?> pisze:

    > Fajnie jest być Googlem, 10 milionów to "nieliczne grono osób" ;)

    Google się (zapewne) przymierza do wykopsania Facebooka z pozycji
    lidera. Czy miarą sukcesów MS na rynku wyszukiwarek internetowych
    byłoby 10 milionów (chwilowo) użytkowników czy porównanie z udziałem
    Google w rynku? :-)

    Prawdopodobnie na rynku "społecznościowym" mamy sytuacje "sukces rodzi
    sukces" czyli zapisuje się bo moi znajomi się zapisali. Ja osobiście
    uznam tą "inicjatywę" Google za wartą uwagi jak osiągną tak z 1/3 userów
    Facebooka a i tak będę podchodził do (kolejnego) "rozpychającego się
    monopolisty" "podejrzliwie". Zaś gdyby Google się udało to MS się
    zacznie wpychać na ten rynek za góra kilka miesięcy.

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : A...@g...com
    Gdy wkracza wino, rozum ustępuje.

  • 6. Data: 2011-07-13 13:18:36
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Wed, 13 Jul 2011 13:47:48 +0200, Andrzej Adam Filip wrote:

    > Ja osobiście
    > uznam tą "inicjatywę" Google za wartą uwagi jak osiągną tak z 1/3 userów
    > Facebooka

    a ja pewnie wtedy stamtad wyjde ;) teraz mi sie wlasnie g+ podoba bo
    siedza same nerdy i nie ma facebookowego lansu i zaproszen do kolejnych
    aplikacji :)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk

  • 7. Data: 2011-07-13 20:57:45
    Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>

    |<onrad <k...@g...pl> napisał(a)

    > a ja pewnie wtedy stamtad wyjde ;) teraz mi sie wlasnie g+ podoba bo
    > siedza same nerdy i nie ma facebookowego lansu i zaproszen do kolejnych
    > aplikacji :)

    Bo nie ma żadnych aplikacji? Ale taki stan nie może długo trwać, z
    czegoś się ten G+ musi utrzymywać.

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2011-07-14 10:58:21
    Od: Tomasz Tybusz <t...@g...com>

> [...]
    > niedługo projekt Google+ będzie dostępny dla wszystkich. Zostaw nam
    > swój adres e-mail, a my damy Ci znać, gdy tylko będziemy gotowi do

    Po prostu wymagane jest obecnie zaproszenie. Tylko wtedy można
    zarejestrować się. Coś ala grono.net albo dawniej joost
    Jakby co, to dysponuję zaproszeniami dla chętnych do przetestowania G+

  • 9. Data: 2011-07-14 16:11:16
    Od: "|<onrad" <k...@g...pl>

    On Thu, 14 Jul 2011 12:58:21 +0200, Tomasz Tybusz wrote:

    > Po prostu wymagane jest obecnie zaproszenie. Tylko wtedy można
    > zarejestrować się.

    niekoniecznie, bo jest pewna luka (wg mnie luka swiadoma). jesli ktos ma
    konto na gmail.com, mozna te osobe przypadkiem zaprosic, udostepniajac
    jej cos na plusie. wtedy dostaje ona to na maila a po kliknieciu ma opcje
    zalozenia konta (nie zawsze to dziala, ale ja sie wlasnie tak tam
    dostalem)

    --
    pozdrawiam, Konrad Karpieszuk