-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Wojtek Ant" <w...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Gołąb "narobił" na maskę - schodzi lakier :( - auto z 2004 roku
Date: Mon, 26 Apr 2010 20:04:44 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <hr4kjr$flf$1@news.onet.pl>
References: <f...@2...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: 88-goc-18.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1272305083 16047 85.222.1.88 (26 Apr 2010 18:04:43 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Apr 2010 18:04:43 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275491
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Nound" napisał w wiadomości news:
> Proszę o informację czy to komuś się przytrafiło z oryginalnym
> lakierem czy to możliwe, że nałożyli jakąś tandetę na maskę i stąd
> taki efekt. Nie byłam zadowolona z naprawy w tym ASO, kilka razy
> poprawiali swoją nędzną robotę więc zrozumiałe są moje podejrzenia, że
> zrobili jakąś fuszerkę...
jeżeli chodzi o ptasią kupę na oryginalnym lakierze nowego samochodu, to ja
się woziłem z takową parę dni (chyba trzy - od środy do soboty) i po umyciu
mam ślad po kupie wyczuwalny pod palcami, wyczuwa się delikatne wgłębienie w
lakierze (oczywiście nie można mieć rąk jak marynarz ;))
tak więc odchody dzisiejszych ptaków są cholernie toksyczne, albo dzisiejsze
lakiery są strasznie nietrwałe :(
podejrzewam więc, że naprawa lakiernicza została wykonana w oparciu o
obecnie stosowane materiały ekologiczne, które niestety są "miękkie" i mało
odporne (brak ołowiu)
--
z pozdrowieniami
wojtek ant - laguna grandtour
Następne wpisy z tego wątku
- 26.04.10 22:04 Jurand
- 26.04.10 22:57 AW
- 27.04.10 11:04 Bartek
- 27.04.10 14:00 Nound
- 27.04.10 15:23 Filip KK
- 27.04.10 16:09 Jacek
- 27.04.10 21:50 Nound
- 28.04.10 12:20 Bartek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=