  • Data: 2015-03-17 23:15:57
    Temat: Re: Gniazdo USB w aucie. Jak?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-17 o 21:17, dddddddd pisze:

    > a może po prostu wyprowadzić przewód dedykowany do urządzenia (ja tak
    > mam, z podsufitki wychodzi mi krótki przewód z wtykiem rj11 do
    > podłączenia antyradaru)
    > plus jest taki że przewód ma odpowiednią długość, jak będziesz miał usb
    > to będziesz musiał pewnie go zwijać itp - bo będzie za długi

    USB mogę sobie przecież skrócić - to nie problem :-) W przypadku kamery
    mógłbym wypuścić 10cm kabla z końcówką USB mini. Kamera zawsze jest więc
    takie rozwiązanie byłoby akceptowalne. Jednakże smartfon nie zawsze jest
    instalowany przeze mnie. Kabel musiałby zwisać luzem wtedy. Niezależnie
    od jego długości psuje to estetykę wnętrza i wkurza. Nawet zwinięty.
    Ostatecznie tak zrobię ale póki co szukam możliwości osadzenia gniazda
    USB albo i dwóch (jednego podwójnego - jeszcze lepiej). Głównie o
    estetyczną maskownicę sprawa się rozbija.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek