  • Data: 2012-05-16 13:55:05
    Temat: Re: Gniazdo RJ-45
    Od: "SP4OLN" <S...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamierzam do tego gniazda przyłączyć telewizor na którym będzie oglądane
    > wideo stumieniowe z ipli/tvn playera/vod.tvp.pl/iplexu długość kabla od
    > gniazda do routera to jakieś 10m więc pewnie da rade.
    >
    > Za link dziękuję właśnie takiego opisu szukałem.

    Proszę bardzo :-)
    Z moich doświadczeń wynika , że nie kable ,a
    sprzęt , komputery, dyski w tychże komputerach
    są głównym źródłem spowalniania transmisji .
    Przynajmniej jeśli chodzi o okablowanie wewnątrz
    budynków .
    W załączeniu mała animacja - pseudo pomiar
    w realnych warunkach mojej domowej sieci
    transferu między 3 komputerami przy użyciu
    protokołu ftp, duże pliki .
    Transfery słabe między 3300 - 8800 kilobajtów .
    http://zapodaj.net/1614cb377c59f.gif.html
    Ciekawe jakie to będą transfery , pochwalisz się ?

    --
    SP4OLN