  • Data: 2014-01-21 17:08:11
    Temat: Re: Gniazdo 2*sat przelotowe
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pawell32" <p...@n...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:lbl7eg$scj$...@n...news.atman.pl...

    > to fakt.
    > jak fizycznie chcesz to zrobić?

    Najlepiej tak jak pisał Nadir.

    > ja widzę dwie mozliwości -
    > można zastosować gniazdo przelotowe, przerobić

    Ale co przerobić?

    i wy radiowym
    > wpuścić sygnał z kablówki, wyjść złączem które służyło
    > za przelot i zapasowym kablem zejść na dół.
    > reszta jak dotychczas, czyli drugim kablem wróci sat + kabel.

    Tym sygnałem kablowym to się nie przejmuj za bardzo, poradzę sobie z
    zsumowaniem jakby co.

    > na dole trzeba zastosować mieszać sygnał z naziemną.

    Naziemna nie będzie mi potrzebna koniecznie, ale zsumowanie też nie będzie
    problemem.

    > może być konieczny tłumik, jeżeli sygnał z kablówki będzie wyższy
    > od poziomu z dvb-t.
    > zakładam że kanały z kablówki nie nakładają się na naziemną.

    Sygnały i ich sumowanie nie są istotą problemu, z tym sobie radzę.
    Bardziej chodzi mi o hardware, czyli o samo gniazdo w pokoju, czy podwójne
    gniazdo sat (bo chyba tylko takie obsługują dwa kable) zadziała
    dwukierunkowo - jeden kabel i gniazdo jako wejście, drugi kabel i gniazdo
    jako wyjście.