  • Data: 2009-03-29 17:07:54
    Temat: Re: Gniazdko dźwięku w nVidia GTX260
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Proces Netx <u...@g...pl> zwrócił błąd:

    > jak uruchamiacie filmy ? [...]
    > Na monitorze pracuję na ogół w 1024x768, a na TV na razie w
    > 1280x720, więc "sklonowanie" obrazów nie jest chyba możliwe.
    > System Vista 32.

    W zasadzie to pytanie na grupę windowsową, bo to charakterystyka sterów.
    Ja nie mam TV w ogóle, używam tylko monitora (albo dwóch). Ktoś tu czy
    tam kiedyś pisał o problemach z nvidią w tym temacie i ich
    rozwiązywaniu. Większość potrzebnych ustawień znajdziesz po
    przestawieniu panelu nvidii w tryb classic, bo w domyślnym są
    niedostępne. Sklonowanie jest dostępne (albo powinno - nvidia ma czasem
    zwyczaj wyrzucania funkcjonalności w kolejnej wersji sterów) a w tych
    ustawieniach można ustawić skalowanie - jak ma się zachowywać na ekranie
    TV (secondary display, overscan config).

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8