  • Data: 2011-03-29 21:32:31
    Temat: Re: Gniazda cylindryczne 3 pin
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Wmak wrote:

    > Na pewno znajdziesz w ofercie firmy LEMO, np tutaj:
    >
    > http://www.semicon.com.pl/index/?id=f7177163c833dff4
    b38fc8d2872f1ec6

    > Olbrzymi wybór precyzyjnych miniaturowych złącz, ze szpilkami albo
    > podwójnie koncentrycznych.
    > Trochę gorzej z przełknięciem ceny i czasu dostawy.

    No to jeszcze ODU. Mają wtyki LEMO-kompatybilne (trochę tańsze), ale też
    plastikowe. Tylko nie wiem, czy dostaniesz u nich zaślepkę za mniej niż
    50zł. Używam je, owszem, ale prawie tylko w urządzeniach kosmicznych. Też
    takie z 80 nóżkami i masą prawie 0.5kg. Ale kosztowały chyba >200EUR za
    sztukę.

    Waldek