  • 1. Data: 2021-06-20 23:59:34
    Temat: Gniazda USB w monitorze
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Nie używam USB (2 szt) w monitorze, bo mam dużo gniazdek w komputerze,
    ale chciałam sprawdzić tak sobie z ciekawości jak to będzie dzialało jak
    podłączę pendriva z plikami.
    Nie działa :D Nie widzi pendriva żadne z gniazdek.
    Tak sobie myślę, że działałoby jakbym miała połączony monitor z
    komputrem kablem HDMI lub jakimś drugim, który ma wejście.
    Mam rację, czy gniazdka są do nie użytku?
    Monitor podłączony do komputera mam zwykłym kablem.

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-06-21 02:32:34
    Temat: Re: Gniazda USB w monitorze
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-20, Animka <a...@t...ja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > Mam rację, czy gniazdka są do nie użytku?
    > Monitor podłączony do komputera mam zwykłym kablem.

    Najpewniej monitor działa jak hub usb, więc pewnie z tyłu jest gniazdko,
    które służy do podłączenia tego monitora do komputera normalnym kablem
    usb, np. takim jak do drukarki. Nie sądzę, aby podłączenie przez hdmi
    coś zmieniło.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2021-06-21 11:30:26
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > które służy do podłączenia tego monitora do komputera normalnym kablem
    > usb, np. takim jak do drukarki. Nie sądzę, aby podłączenie przez hdmi

    Dzięki.

    --
    animka

  • 4. Data: 2021-06-21 15:13:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dobre monitory odtworzą zdjęcia lub filmy z pendrive włożonego do gniazda USB w
    monitorze, bez konieczności odtwarzania z komputera.
    Są też monitory z gniazdami na karty pamięci (zwykle SD i pochodne), z których
    odtworzą jak powyżej.

    -----

  • 5. Data: 2021-06-21 17:08:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-21-czerwca-2021 o 15:13, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dobre monitory

    Spotkałem tylko telewizory. Podaj jakiś przykład.

  • 6. Data: 2021-06-22 01:23:25
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-06-21, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
> [...]
    odtworzą jak powyżej.

    > -----
    podłączenia tego monitora do komputera normalnym

    To po włożeniu pendrajwa wyświetliłby się jej jakiś komunikat lub
    otworzył folder, w każdym razie coś by się działo.

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2021-06-22 01:50:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2021-06-20 o 23:59, Animka pisze:
> [...]
    > Mam rację, czy gniazdka są do nie użytku?
    > Monitor podłączony do komputera mam zwykłym kablem.

    Ale co nie widzi tych plików? Monitor?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2021-06-22 07:18:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-22-czerwca-2021 o 01:50, Krystek pisze:
    > Ale co nie widzi tych plików? Monitor?

    To Animka. Im dłużej pisze w necie tym ma większe braki w podstawowych
    informatycznych zagadnieniach gospodyni domowej ;-)

  • 9. Data: 2021-06-23 00:08:29
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 22.06.2021 o 07:18, _Master_ pisze:

    > To Animka. Im dłużej pisze w necie tym ma większe braki w podstawowych
    > informatycznych zagadnieniach gospodyni domowej ;-)

    Raczej troll podszywający się.

  • 10. Data: 2021-06-23 00:31:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-06-22 o 01:50, Krystek pisze:

    > Ale co nie widzi tych plików? Monitor?

    Nie pokazuje w Eksploatorze plików tego konkretnego dysku-pendriva, w
    Zarządzaniu dyskami też nie ma. Przypomnę:są 2 gniazdka USB w monitorze
    i mi to nie działa.

    --
    animka