  • 1. Data: 2012-09-25 20:44:55
    Temat: Gniazda 230V do obudowy - gdzie kupić?
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Witam,

    Poszukuję gniazd sieciowych z uziemieniem (najlepiej w postaci bolca a nie
    dwóch sprężynujących pasków na bokach) do montażu na obudowie/panelu. Coś
    takiego jak widać na tym zdjęciu: http://bass-
    tools.eu/photo/BASSPOLSKA/PRE-983/1.jpg
    Gdzie to można kupić? Chodzi mi o 3 do 5 sztuk. Aledrogo milczy w tej
    sprawie, w sklepie elektronicznym robią wielkie oczy.

    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 2. Data: 2012-09-25 23:10:59
    Temat: Re: Gniazda 230V do obudowy - gdzie kupić?
    Od: "Tomasz M." <j...@n...klaster.spamer.net>

    Jakub Rakus napisal 2012-09-25 20:44:
> [...]
    > Gdzie to można kupić? Chodzi mi o 3 do 5 sztuk. Aledrogo milczy w tej
    > sprawie, w sklepie elektronicznym robią wielkie oczy.

    http://www.tme.eu/html/PL/gniazda-sieciowe-do-montaz
    u-na-panel/ramka_8302_PL_pelny.html

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz M.

  • 3. Data: 2012-09-26 20:45:52
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Jakub Rakus wrote:
> [...]
    > tej
    > sprawie, w sklepie elektronicznym robią wielkie oczy.

    idź do hurtowni elektrycznej dostaniesz od ręki - takie jak tomasz
    napisał też

    jeffrey

  • 4. Data: 2012-09-29 14:28:17
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Jeffrey wrote:

    > idź do hurtowni elektrycznej dostaniesz od ręki

    W hurtowni elektrycznej mają podobne gniazda do mocowania w puszkach w
    ścianie - ale te gniazda mają dokoła metalowy kołnierz do którego montuje
    się plastikowe ozddobne ramki. Więc to nie jest to samo, co pokazał kolega
    Tomasz.

    Jakub Rakus
    s...@o...pl

  • 5. Data: 2012-09-29 16:10:44
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Jakub Rakus wrote:

> [...]
    > ścianie - ale te gniazda mają dokoła metalowy kołnierz do którego
    > montuje się plastikowe ozddobne ramki. Więc to nie jest to samo, co

    mi bardziej chodziło o takie montowane często w małych
    prefabrykowanych przenośnych rozdzielnicach
    one są bez tego kołnierza i wyglądają bardzo podobnie co kolega
    pokazał :)
    te z klapkami na deszcz sam często kupuję

    jeffrey

  • 6. Data: 2012-10-01 21:25:19
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    Jeffrey wrote:

> [...]
    > one są bez tego kołnierza i wyglądają bardzo podobnie co kolega
    > pokazał :)
    > te z klapkami na deszcz sam często kupuję

    Rozumiem, takie tzw. gniazda tablicowe tez oglądałem, ale właśnie one mają
    te klapki, a ja poszukuję czegoś takiego bez klapek jak się montuje w
    różnych ups-ach i przetwornicach do solarów. Wygląda na to że TME to jedyny
    dystrybutor w Polsce...

    Jakub Rakus
    s...@o...pl