  • 11. Data: 2011-03-01 10:09:39
    Temat: Re: Głupoty (lub korupcja) w ustawie o szkoleniu kierowców. [OT]
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 28.02.2011 marider <m...@g...pl> napisał/a:

    > PS: jak to kiedys gdzies slyszalem ad PL - "W tym kraju trzyma mnie
    > tylko grawitacja" ';^)

    Tyle że sami sobie ten system tworzymy. Koledze się nie podobają regulacje
    które przepchną ktoś, komu pasowały. On chciałby inne które by jemu
    pasowały, ale zabiera się do tego od dupy strony.

    Ogólnie każdy kto uzyska odpowiednie wpływy i możliwości stara się
    dostosować reguły gry dla własnej wygody. Tak było i jest, zawsze
    i wszędzie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 12. Data: 2011-03-01 11:00:44
    Temat: Re: Głupoty (lub korupcja) w ustawie o szkoleniu kierowców.
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2011-02-28 09:49, Szwed pisze:
    [ ... ]

    > Sprawa wygląda na poważną, bo ustawa już jest podpisana i wejdzie w życie.
    > Trzeba zatem trochę poprotestować ;)
    > Na początek listy do Prezydenta i Premiera:
    > http://www.motoautostrada.pl/channel/5

    Takie rzeczy są normalne w naszym kraju. Przykładowo poprawki do prawa
    telekomunikacyjnego dotyczące technicznych kwestii logowania połączeń i
    takich tam rzeczy dano do konsultacji służbie celnej i jakiemuś
    stowarzyszeniu artystów. Jakoś nikomu nie przyszło do głowy żeby jednak
    opinie wziąć od operatorów telekomunikacyjnych. Albo przyszło i im
    wyszło że wtedy nie przejdzie. Podejrzewam że w każdej dziedzinie prawa
    robi się takie rzeczy żeby ktoś mógł zarobić.

  • 13. Data: 2011-03-02 13:19:33
    Od: Szwed <s...@s...pl>

    > Tyle że sami sobie ten system tworzymy. Koledze się nie podobają regulacje
    > które przepchną ktoś, komu pasowały.

    Oczywiście, że tak. Mamy demokrację, kto nie krzyczy głośno, ten nie
    dostanie, dostanie kto inny. Proste.

    > On chciałby inne które by jemu
    > pasowały, ale zabiera się do tego od dupy strony.

    Dobre rady zawsze w cenie-poproszę.

    pozdr
    Szwed & Aprilka