  • Data: 2011-03-01 08:26:01
    Temat: Re: Głupoty (lub korupcja) w ustawie o szkoleniu kierowców.
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-02-28 15:51:43 +0100, Szwed <s...@s...pl> said:

    > Więc skoro rosną przez VAT, to nie dokładajmy jeszcze do ceny kosztu
    > autobusu...

    Ja nic nikomu nie dokładam ;-)

    > Tak, będą mieli. Ale zastanów się po co taki głupi przepis, który pogarsza
    > status dobrych szkół, a polepsza tych gorszych.

    Nie wiem po co i zgadzam się, że jest skrajnie głupi, zwłaszcza w
    kontekście sposobu jego załatwienia (nie będącego niczym szczególnym
    dla naszego procesu legislacyjnego). Ale tą sprawą muszą zająć się ci,
    których to bezpośrednio dotyczy (czyli szkoły, bo to ich
    konkurencyjność zostaje najbardziej naruszona). Tym bardziej że wygląda
    na to, iż to ich reprezentanci zafundowali im takiego bubla.

    de Fresz