  • 1. Data: 2011-01-04 19:33:50
    Temat: Glucholazy - jest w poblizu ktos zyczliwy z checiami? ;)
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Witam, i jak w tytule, pytam:
    Bylby ktos w poblizu Gluchalazow w najblizszym czasie? I mialby troche
    czasu celem obejrzenia pewnego motocykielka u pewnego handlarza?
    Jakbyco, to kandydatow zapraszam na priv:
    zbiegusek na wirtua;lnej polszcze. Prosta zwrotka z niusow nie zadziala :)
    --
    zbigi i stopka zastepcza

  • 2. Data: 2011-01-04 19:45:09
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakbyco, to kandydatow zapraszam na priv:
    > zbiegusek na wirtua;lnej polszcze. Prosta zwrotka z niusow nie zadziala :)

    Ja byłem ostatnio. Obejrzałem sprzęta. Możesz śmiało jechać i kupować.

    --
    Grzybol