  • 1. Data: 2009-12-12 12:34:39
    Temat: Głuche telefony z różnych numerów
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Od wczoraj co jakiś czas (co parę godzin, teraz częściej) dostaję telefony
    z różnych numerów zaczynających się od 693. Połączenie trwa kilka sekund,
    nikt nie odpowiada, czasem jakieś trzaski słychać.

    Ktoś pomoże wyjaśnić? Jestem telefoniczym laikiem, zakładam że odbieranie
    tych telefonów nic mnie nie kosztuje, ale różne sztuczki są więc wolę
    dopytać :]

    Ostatnie numery jakie zarejestrowałem to:

    Da się to jakoś w ogóle wyłączyć u operatora? Jak tak dalej pójdzie to mi
    się telefon będzie rozładowywać na mieście :(

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2009-12-21 16:15:29
    Temat: Re: Głuche telefony z różnych numerów
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    W dniu 2009-12-12 13:34, Kapsel pisze:

    > Da się to jakoś w ogóle wyłączyć u operatora? Jak tak dalej pójdzie to mi
    > się telefon będzie rozładowywać na mieście :(

    Wyłączyć się raczej nie da. Co mogę poradzić to odbieranie telefonów i
    odkładanie słuchawki - niech delikwent się sam rozłącza. Po jakimś
    czasie ta zabawa powinna mu się znudzić.