-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!news.etla.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Głowice do 2.0TDI 16V niepękające?
Date: Wed, 15 May 2013 15:07:24 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 32
Message-ID: <kn04qs$ol8$1@speranza.aioe.org>
References: <kmvvaq$7ph$1@speranza.aioe.org> <kn00t4$icf$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: rVcHxdm1uI6hNY1Q2Kx8Ag.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492176
[ ukryj nagłówki ]"ZIWK" <w...@o...pl> wrote in message news:kn00t4$icf$1@dont-email.me...
> W dniu 2013-05-15 14:33, X-Man pisze:
>> Co dokładnie jest powodem pękania głowic w 2.0TDI
>> i dlaczego przez tyle lat koncernowi VAG nie udało się pozbyć tego
>> problemu całkowicie? Auto ma być robione na 250KM i wizja pękającej
>> glowicy spędza mi sen z powiek...
> Zły stop (zbyt tani) oraz zbyt cienkie ścianki (oszczędność $) + brak
> motywacji do zmiany.
> Silników o oznaczeniu handlowym 2.0TDi wyprodukowano sporo modeli - tutaj
> niech się wypowiedzą spece od VAG-ów - może któryś ma rezerwy na podniesienie
> 2x mocy - to bardzo dużo.
w tej chwili zastanawiam się nad 2.0TDI BKD ponoć poza głowicą żadnych wad nie
miał (turbo i wtryski i tak ida do zmiany)
mam jeszcze koncepcję czy by tam nie wsadzić głowicy 8V która nie pęka, pytanie
ile jest z tym rzeźby...
> I tylko czy Ci się opłaci i do czego to wykorzystasz - może poszukaj wersji
> auta z większym silnikiem...
nie ma poza tym chcę to co mam i już ;)
Pzdr
Piotr
Następne wpisy z tego wątku
- 15.05.13 16:08 Sherlock
- 15.05.13 17:22 X-Man
- 15.05.13 22:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 15.05.13 23:25 h.w.d.p.
- 15.05.13 23:28 LEPEK
- 15.05.13 23:33 atm
- 16.05.13 07:22 m...@i...pl
- 16.05.13 15:44 ZIWK
- 16.05.13 16:51 ZIWK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- 2025-01-17 Kto wytłumaczy "głupiemu" prezydentowi Dudzie wielką moc prawną "dekretu premiera" TUSKA? [(C)Korneluk (2025)]
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa