-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx05.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: ZIWK <w...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Głowice do 2.0TDI 16V niepękające?
Date: Wed, 15 May 2013 15:04:04 +0200
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 28
Message-ID: <kn00t4$icf$1@dont-email.me>
References: <kmvvaq$7ph$1@speranza.aioe.org>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Wed, 15 May 2013 13:00:21 +0000 (UTC)
Injection-Info: mx05.eternal-september.org;
posting-host="c67b3cfd7e1758e19e9ec73b7394728c";
logging-data="18831";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/DFjYVCr01Hev7KvYPgN21"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130328 Thunderbird/17.0.5
In-Reply-To: <kmvvaq$7ph$1@speranza.aioe.org>
X-Antivirus-Status: Clean
X-Antivirus: avast! (VPS 130515-0, 2013-05-15), Outbound message
Cancel-Lock: sha1:gwBKuRgDorSA0uL8nKKwmSPcq7k=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2492169
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-05-15 14:33, X-Man pisze:
>Co dokładnie jest powodem pękania głowic w 2.0TDI
> i dlaczego przez tyle lat koncernowi VAG nie udało się pozbyć tego
> problemu całkowicie? Auto ma być robione na 250KM i wizja pękającej
> glowicy spędza mi sen z powiek...
>
Zły stop (zbyt tani) oraz zbyt cienkie ścianki (oszczędność $) + brak
motywacji do zmiany.
W sumie dział kreatywnej księgowości VAG tylko odrobinę przesadził z
planowanym starzeniem i zbyt duży procent klientów wracał do serwisu
jeszcze w trakcie gwarancji.
A tak powinien dać zarobić serwisowi tuz PO upływie gwarancji.
Poczytaj o napędzie w tych silnikach pompy oleju i zastanów się dlaczego
komplet naprawczy z napędem zębatkami zamiast łańcuszkiem został
błyskawicznie wycofany z oferty (OIDP po roku)?
Silników o oznaczeniu handlowym 2.0TDi wyprodukowano sporo modeli -
tutaj niech się wypowiedzą spece od VAG-ów - może któryś ma rezerwy na
podniesienie 2x mocy - to bardzo dużo.
I tylko czy Ci się opłaci i do czego to wykorzystasz - może poszukaj
wersji auta z większym silnikiem...
--
/\ Wojciech Smagowicz - Kraków /\
/\ SzpachelSzmelcPussyWagen - Polo '93 /\
Następne wpisy z tego wątku
- 15.05.13 15:08 Lewis
- 15.05.13 16:07 X-Man
- 15.05.13 16:08 Sherlock
- 15.05.13 17:22 X-Man
- 15.05.13 22:49 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 15.05.13 23:25 h.w.d.p.
- 15.05.13 23:28 LEPEK
- 15.05.13 23:33 atm
- 16.05.13 07:22 m...@i...pl
- 16.05.13 15:44 ZIWK
- 16.05.13 16:51 ZIWK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
Najnowsze wątki
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-21 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-02-21 Aliexpress zaczął oszukiwać na bezczelnego.
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Kula w łeb
- 2025-02-21 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-21 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-21 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-21 Pawel S
- 2025-02-21 Warszawa => Key Account Manager (Usługi HR) <=
- 2025-02-21 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-21 Chrzanów => Programista NodeJS <=
- 2025-02-21 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-21 Warszawa => Administrator Systemów Windows IT <=
- 2025-02-21 Wrocław => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=