  • 1. Data: 2011-11-04 16:27:59
    Temat: Głosowanie przez internet
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    jaki polecicie system internetowy (do instalacji na własnym serwerze
    wirtualnym z obługą PHP,mySQL) do przeprowadzania głosowań nad uchwałami
    stowrzyszenia przez interent.

    System musiałby zapewniać:
    - dostęp tylko dla zalogowanych użytkowników,
    - oddanie jednego głosu,
    - zarejestrowanie imiennego wyboru,
    - otwarcie głosowania w określonym przedziale czasowym,
    - podgląd wyników dla zarejstrowanych użytkowników.

    --
    Arek

  • 2. Data: 2011-11-05 15:22:53
    Temat: Re: Głosowanie przez internet
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.comp.www.]
    Dnia 04.11.2011 Arek <a...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > jaki polecicie system internetowy (do instalacji na własnym serwerze
    > wirtualnym z obługą PHP,mySQL) do przeprowadzania głosowań nad uchwałami

    A to jakaś nowa forma walnego? Ja głosuję przeciw :)

    A pomijając prawidłowość prawną - bo nie znam na tyle uchwały o
    stowarzyszeniach to raczej nic technicznie skomplikowanego, ale
    gotowca nie znam, może poszukaj w systemach ankietowych.
    Od biedy możesz założyć zamkniętą grupę na facebooku i głosowanie
    przeprowadzać po prostu ankietą - spełnia chyba wszystko.

    Ale IMO i tak będzie to nie ważne. Bez walnego się nie obędzie.

  • 3. Data: 2012-01-20 08:40:52
    Od: "Mateusz Krzysiak" <f...@o...pl>

    Najlepszy bedzie sysytem autorski dostosowany wyłącznie do twoich potrzeb.