  • 1. Data: 2010-09-25 08:20:55
    Temat: Głośnomówiący zestaw samochodowy bluetooth dla 2 telefonow?
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    Jak w temacie. Szukam czegoś prostego w obsłudze, w miarę
    przystępnego cenowo (powiedzmy do 200zł) i jak najbardziej
    automatycznego (logowanie, usypianie itp).
    Jak dotąd znalazłem jakiegoś LG, Samsunga, Jabrę i iTec/Preteca.
    Ale porządnych opisów, a tym bardziej opinii o nich jest praktycznie brak.

    Pozdrawiam emarcin

  • 2. Data: 2010-09-25 18:27:50
    Od: Paweł Hadam <hmpawel.@.gmail.com>

    W dniu 2010-09-25 10:20, emarcin pisze:
> [...]
    > Jak dotąd znalazłem jakiegoś LG, Samsunga, Jabrę i iTec/Preteca.
    > Ale porządnych opisów, a tym bardziej opinii o nich jest praktycznie brak.

    Polecam produkty firmy Bury - wyrób krajowy, wysokiej jakości. Np.
    CC9045 (najprostszy), cc 9055 ( z dotykowym wyświetlaczem). Cena
    niestety trochę wyższa (od ok. 400zł), ale na prawdę warto. Z tego co
    pamiętam to obsługuje do 4 telefonów, automatycznie łączy się z ostatnim
    (jeśli więcej niż jeden w zasięgu). Jeśli brak ostatniego w zasięgu, to
    próbuje pozostałe 3 sparowane.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 3. Data: 2010-09-26 18:24:22
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Z tego co pamiętam to obsługuje do 4 telefonów, automatycznie łączy się z
    > ostatnim (jeśli więcej niż jeden w zasięgu). Jeśli brak ostatniego w
    > zasięgu, to próbuje pozostałe 3 sparowane.

    Trochę nie o taką współpracę chodziło.
    Mam dwa telefony: prywatny i firmowy, a zestaw
    ma z nimi współpracować jednocześnie.

    Pozdrawiam emarcin

  • 4. Data: 2010-09-28 09:13:38
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    W dniu 2010-09-26 20:24, emarcin pisze:

    > Trochę nie o taką współpracę chodziło.
    > Mam dwa telefony: prywatny i firmowy, a zestaw
    > ma z nimi współpracować jednocześnie.
    >
    > Pozdrawiam emarcin

    z dwoma na raz?
    LG HFB-500
    ładowanie słoneczne

  • 5. Data: 2010-09-29 14:44:31
    Od: "kamtzu" <k...@t...usunTo.pl>

    Użytkownik "Tequilla" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > LG HFB-500
    > ładowanie słoneczne

    na ile efektywne jest to ladowanie sloneczne? czy przy sporadycznyn
    uzytkowaniu da sie obyc bez ladowarki?

  • 6. Data: 2010-09-30 06:50:45
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    W dniu 2010-09-29 16:44, kamtzu pisze:

    > na ile efektywne jest to ladowanie sloneczne? czy przy sporadycznyn
    > uzytkowaniu da sie obyc bez ladowarki?

    Trudno mi powiedzieć, na zagramanicznych stronach można znaleźć obszerne
    testy tego urządzenia.
    W zestawie jest przyssawka do szyby ale panel solarny był zawsze
    "doświetlony"

  • 7. Data: 2010-09-30 06:59:10
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    >W dniu 2010-09-29 16:44, kamtzu pisze:

    dodam jeszcze że gniazdo zasilania umożliwia ładowanie zestawu
    samochodowego, lub transfer energii z zestawu samochodowego do
    kompatybilnego telefonu LG - czyli bez gniazdka 220V naładujemy nasz
    telefon.
    Doczytałem, że przed pierwszym użyciem światła należy przez 15 min
    ładować urządzenie.
    Piszą również że bezpośrednie światło słoneczne nie jest potrzebne do
    ładowania - proporcje są wg testu: 2 godz ładowania = 1 godz rozmów.