  • 91. Data: 2014-01-29 22:31:59
    Temat: Re: Głośniki do komputera
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 21:59, BQB pisze:

    > Oddali stary? Gwarancję masz 3 miesiące na taką naprawę - zgłaszaj, aby
    > naprawiali, a jak Ci się nie chce, to podam Ci nr konta i przelejesz
    > zbędne 250 zł, skoro Ci takiej kwoty nie żal.

    Tak mi nerwy zszarpali, że nie chcę już z tymi brudasami (syf tam
    straszny) chamami i złodziejami rozmawiać. Mieli przywieźć wieżę do domu
    (to ich obowiązek w/g tej umowy), wreszcie pojechałam sama odebrać.
    Starego lasera nie oddali. W tych nerwach wtedy nawet o tym nie
    pomyślałam. Dałam do naprawy czyste, odebrałam z wwalonym do środka
    kurzem z worka od odkurzacza. Dużo czasu zajęło potem czyszczenie i
    odkurzanie. Są otwory i wiatrak jak w komputerze. Kurz wyciągałam
    odkurzaczem, myłam wacikami i spirytusem - także kasetę magnetofonową.
    Lasera nie dotykałam. To akurat nie było zakurzone. Minęło już ze 2
    lata. Nie pamiętam już nawet adresu tego zasyfiałego serwisu, bo bym
    tutaj napisała. Typ naprawiający był podobny do Jasia Fasoli, taka
    głupawo wyglądająca morda.

    --
    animka

  • 92. Data: 2014-01-29 22:47:20
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2014-01-29 22:01, animka pisze:
    > A na co mi tłumacz jak są polskie strony? Istnieją jeszcze na wszelki
    > wypadek translatory.
    >
    > Do pralki sobie podłącz te "głośniki". Na pewno
    >
    > A Ty do tyłka, ok?

    Oczywiście Jacek ma rację i każdy kto choć trochę coś podłączał do tv
    albo ma wzmacniacz wie, że telewizory mają tylko wyjścia liniowe. animka
    może podłączyć te głośniki i zobaczyć że praktycznie nic nie słychać
    chyba że są takie malutkie i coś tam usłyszy. Były kiedyś takie do
    komputerów bez wzmacniacza dodawane ale głośność była jak w laptopie
    cichym.
    BTW. znając animkę z innych grup to lepiej nie wchodzić z nią w dyskusje

  • 93. Data: 2014-01-29 23:43:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-29 22:47, ZS pisze:

> [...]
    > chyba że są takie malutkie i coś tam usłyszy. Były kiedyś takie do
    > komputerów bez wzmacniacza dodawane ale głośność była jak w laptopie

    Możesz podać jakiegos linka dp bylejakiej strony, żebym mogła zobaczyć
    jak prawdziwy wzmacniacz wygląda?

    > BTW. znając animkę z innych grup to lepiej nie wchodzić z nią w dyskusje

    A Ty się nazywasz Zbyszek Szulc?

    --
    animka

  • 94. Data: 2014-01-30 00:25:17
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > dalej pieprzysz bez sensu.
    >A na co mi tłumacz jak są polskie strony? Istnieją jeszcze na wszelki

    Ty nawet po polsku nie jesteś w stanie zrozumieć :P Poszukaj sobie
    translatora z polskiego na kretyński. Może wtedy załapiesz jakiego głupa z
    siebie robisz :)

  • 95. Data: 2014-01-30 19:42:33
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-29 11:08, robot pisze:

    > MDF to nie jest materiał kiepskiej jakości i jest używany w wielu, a
    > może nawet i w większości Hi-Endowych kolumn.

    Tak, wiem - i do tego nawiązuję. W tej chwili Hi-Endowe kolumny zaczęły
    być domeną przemysłu meblarskiego, jak wspomniałem. Nierzadko stary
    Altus z plastikowymi gwizdkami brzmi od wielu z nich lepiej. Praw fizyki
    nie da się przeskoczyć. MDF zastosowano dlatego bo efektowniejsze
    kształty można wytworzyć bo kto by chciał obecnie nieatrakcyjne masywne
    zestawy o wielkich gabarytach.

    > W tanich jest płyta wiórowa albo plastik.

    Wiórówka i plastik to już bardziej w brzęczydełkach.

    Marek

  • 96. Data: 2014-01-30 20:08:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-30 00:25, Santana pisze:

> [...]
    >
    > Ty nawet po polsku nie jesteś w stanie zrozumieć :P Poszukaj sobie
    > translatora z polskiego na kretyński. Może wtedy załapiesz jakiego głupa z

    Straszną frajdę masz z powielania tego co ktoś Tobie kiedyś napisał :D
    Kompleksiki, kompleksiki malutkiego człowieczka :D

    --
    animka

  • 97. Data: 2014-01-30 22:41:15
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-01-30 19:42, Marek pisze:
    > W dniu 2014-01-29 11:08, robot pisze:

    ... bo kto by chciał obecnie nieatrakcyjne masywne
    > zestawy o wielkich gabarytach.

    > Wiórówka i plastik to już bardziej w brzęczydełkach.

    gruba płyta wiórowa, ze wzgledu na swą sztywność i masę, jest bardzo
    dobrym materiałem na kolumny głośnikowe. Robione z niej były kolumny
    Hi-Fi (nie mylić z Hi-End, czyli sprzętem dla bogatych głupków), tylko
    "kto by chciał obecnie nieatrakcyjne masywne zestawy o wielkich gabarytach"

  • 98. Data: 2014-01-31 01:57:50
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-01-29 23:43, animka pisze:

    > Możesz podać jakiegos linka dp bylejakiej strony, żebym mogła zobaczyć
    > jak prawdziwy wzmacniacz wygląda?

    Prawdziwy najprostszy wzmacniacz:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wzmacniacz

  • 99. Data: 2014-01-31 11:09:14
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-01-30 22:41, borsuk pisze:

    > gruba płyta wiórowa, ze wzgledu na swą sztywność i masę, jest bardzo
    > dobrym materiałem na kolumny głośnikowe.

    Gruba nie nadaje się do sprzedaży. Ludzie teraz chętniej kupują
    błyszczący plastik i zachwycają się jego brzmieniem czy raczej
    brzęczeniem. Taka jest prawda niestety. Zresztą w dobie MP3 i loudness
    war chyba to wystarczy.

    > Robione z niej były kolumny
    > Hi-Fi (nie mylić z Hi-End, czyli sprzętem dla bogatych głupków), tylko
    > "kto by chciał obecnie nieatrakcyjne masywne zestawy o wielkich gabarytach"

    No więc właśnie... Nawet nie tylko o to chodzi. Aby dźwięk dobrze
    brzmiał, to również pomieszczenie należy właściwie opracować
    akustycznie. Zdarza się, że ludzie kupują zestawy po 20 tys. zł i
    słuchają w zwykłym salonie z gołymi ścianami i echem jak w kościele.
    Wtedy zestaw za 10% ceny będzie tak samo brzmiał. Temat jest szeroki i
    nie na tą grupę.

    Marek

  • 100. Data: 2014-02-01 15:26:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-31 01:57, BQB pisze:

    > Prawdziwy najprostszy wzmacniacz:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Wzmacniacz

    Chodziło mi o obrazek, bo zaczęły mi się mieszać wzmacniacze z zasilaczami.
    Wzmacniacze można tu kupić i wyglądają tak:
    http://www.electronic-star.pl/Wzmacniacze-HiFi_c303.
    htm?etcc_med=STC_CC_ATTR_VALUE_SEA&etcc_cmp=AS_cPL_C
    AT_1_C0-0025~C1-0303~C2-0000~C3-0000~C4-0000__Wzmacn
    iacze-HiFi&etcc_grp=c303_wzmacniacz_audio&etcc_bky=w
    zmacniacz%20audio&etcc_mty=e&etcc_var=Cb&etcc_plc=&g
    clid=CNy0qNGNq7wCFURc3god2WkAGw

    Nie widzę jednak sensu, żeby do telewizora dokupować wzmacniacz.
    Chyba, że u kogoś wszystkie urządzenia stoją obok siebie. Jak przeniosę
    telewizor do drugiego pokoju to mogę go podłączyć pod wieżę, ale narazie
    mi tam pasuje sprzęt w kolorze srebrnym :-)

    Dzięki i przepraszam za zagmatwane odpowiedzi.

    --
    animka