  • 1. Data: 2010-05-23 19:07:47
    Temat: Głośne wydechy za granicą.
    Od: kenajad <d...@w...pl>

    Witam,
    w związku z planowanym, kolejnym wyjazdem do Chorwacji, melduję się z
    problemem.
    Moja nowa Babusa ma pusty wydech. Brzmi to cudnie, tylko nie wiem, czy
    dla wszystkich.
    Palnuję w tym roku znów Chorwację, trasa przez Niemcy, Austrię,
    Słownię i Chorwacja na końcu oczywiście.
    Próbowałem wygooglać problem, ale nic oprócz "słyszałem" i "podobno"
    nie znalazłem.
    Czy ktoś ma wiedzę, jak to naprawdę wygląda?
    Czy w którymś z tych krajów mogą mnie spotkać nieprzyjemności?
    W zeszłym roku, jak lecieliśmy tą samą trasę, koleś miał w XV535 też
    wolne, ryczące rury i nic nas przez całą drogę nie spotkało, co jednak
    nie znaczy, że spotkać nie może??
    pozdrav
    --
    damian
    GSX1300R'01

  • 2. Data: 2010-05-23 19:27:11
    Temat: Re: Głośne wydechy za granicą.
    Od: "blachu" <b...@o...pl>

    Byliśmy w Chorwacji i w jednym z motocykli były puste wydechy - Honda Shadow
    750 i nigdzie nas nie zatrzymali z tego powodu.
    Za to na granicy chorwackiej celnik poprosił o "przegazówkę" bo taki
    wspaniały dźwięk...

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2010-05-23 20:13:08
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    kenajad napisał(a):

    > W zeszłym roku, jak lecieliśmy tą samą trasę, koleś miał w XV535 też
    > wolne, ryczące rury i nic nas przez całą drogę nie spotkało, co jednak
    > nie znaczy, że spotkać nie może??

    No i tutaj sam sobie odpowiedziałeś na pytanie.
    Wszędzie są normy i wszędzie są ludzie. W Polsce przymykają oko na
    "wydechy" ale jak kogoś wnerwisz to będą się mieli czego czepić.
    Za granicą jest podobnie - tyle, że jakby co to koszty i problemy
    nieporównywalnie większe.

    --
    M.

  • 4. Data: 2010-05-23 20:29:11
    Od: goman <t...@i...pl>

    właśnie zaliczyłem traskę PL-DE-A-I i z powrotem, mam przelotowy V&H
    i jakoś nikt nie zwrócił na mnie uwagi :)

    --
    goman
    VFR 800

  • 5. Data: 2010-05-23 21:08:06
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    >melduję się z problemem.

    Heh... problem to będą mieli ci, koło których będziesz jechał.
    Nie żebym się powtarzał, ale im więcej mandatów dostaniesz (a może
    zatrzymany dowód i odholowanego rupiecia) tym lepiej dla ludzi.
    A jak chcesz zaistnieć i się pokazać to zrób coś konstruktywnego.... może
    zostań wziętym aktorem, może wynajdź cudowne lekarstwo... wtedy ludzie będą
    Cię zauważać jako kogoś godnego uwagi a nie jak kolejnego debila, który ich
    budzi po nocach

    Włącz rozum :)

    ps.
    Jak Cię rajcuje jazgoczący wydech to nagraj go sobie na mp3 i puść na full w
    słuchawkach jadąc SPRAWNYM motocyklem a więc takim który nie emituje
    nadmiaru decybeli.
    I Ty będziesz szczęśliwy i ludzie będą szczęśliwi.

  • 6. Data: 2010-05-24 05:20:24
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    kenajad pisze:
> [...]
    > dla wszystkich.
    > Palnuję w tym roku znów Chorwację, trasa przez Niemcy, Austrię,
    > Słownię i Chorwacja na końcu oczywiście.

    Temat co jakiś czas powraca i generalnie sporo jest informacji, że w
    Austrii możesz mieć problem. Pogrzeb po forach (np. www.cro.pl), bo ja
    Austrii osobiście nie testowałem, wybrałem opcję przez Węgry.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 7. Data: 2010-05-24 06:42:44
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "kenajad" <d...@w...pl> napisał

    > Czy ktoś ma wiedzę, jak to naprawdę wygląda?

    Owszem. Jest spora szansa na klopoty w Austrii. Poza tym
    w Szwajcarii w kurortach sa wrazliwi na to, zreszta nie
    dziwie sie. Na Slowacji i tak zatrzymaja pod byle pretekstem.
    Pozdr

    --
    Hinek
    F650 K750 i inne..

  • 8. Data: 2010-05-24 07:08:42
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Mustafa" <M...@B...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > emituje nadmiaru decybeli.
    > I Ty będziesz szczęśliwy i ludzie będą szczęśliwi.

    Takie debile jeżdżą w zatyczkach do uszu.

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-05-24 07:24:25
    Od: Marek B <m...@m...kropka.pl>

    W dniu 2010-05-23 21:07, kenajad pisze:
    > Witam,
    czołem
    > Czy ktoś ma wiedzę, jak to naprawdę wygląda?
    Jedynie przepisy kodeksu drogowego w danym kraju na to odpowiedzą.
    A tak przy okazji to w Polsce można jeździć z pustym wydechem?
    Prawda jest taka, że jak trafisz na człowieka który chce dopier%%#^ć
    mandat to nic go od tego nie odwiedzie.

    Pozdr.
    MB (redy)
    crf 250x na wydaniu http://otomoto.pl/honda-crf-250-x-M1890897.html

  • 10. Data: 2010-05-24 07:40:52
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Marek B" <m...@m...kropka.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > A tak przy okazji to w Polsce można jeździć z pustym wydechem?
    > Prawda jest taka, że jak trafisz na człowieka który chce dopier%%#^ć

    Znaczy jeżdżący bez tłumika hałasu są usprawiedliwieni, bo i tak mandat
    dostaną za krzywe spojrzenie?

    Nadmierny hałas jest źródłem wielu schorzeń i nie widzę żadnego
    usprawiedliwienia dla tych, którzy łamią przepisy w tym względzie.