  • 31. Data: 2009-05-17 15:19:34
    Temat: Re: Głośne reklamy
    Od: fifty <f...@o...pl>

    Ula pisze:

    A teraz się zastanów pannobezpoczuciachumoru, czy jeszcze Ci ktoś odpowie. Jak
    ja lubię takie bucowate postaci.

  • 32. Data: 2009-05-17 16:43:19
    Od: "Ula" <U...@U...pl>

    > A teraz się zastanów pannobezpoczuciachumoru, czy jeszcze Ci ktoś odpowie.
    Chyba nie muszę się zastanawiać, prawda?
    A może warto poczytać wątek zanim się coś takiego napisze?

    > Jak ja lubię takie bucowate postaci.
    A ja nie lubię tego, co nagminnie trafia się na (niestety) polskich grupach.
    Gdy zgłaszam jakiś problem w Windowsach to otrzymuję w odpowiedzi:
    po co używasz to g... Billa, przejdź na Linuksa.
    Gdy pytam o coś związanego z Internet Explorerem to otrzymuję odpowiedź,
    że takie do d... są właśnie produkty MS, używaj Firefoxa lub Operę.
    Gdy mam jakiś problem z Fiatem, to otrzymuję odpowiedź: po co jeździsz
    takim złomem, kup sobie coś tam.
    Krótko mówiąc, gdy ktoś nie wie co odpowiedzieć to chce przynajmniej
    zaznaczyć swoją wyższość - jest przecież mądrzejszy od tego, który pyta.
    Ot takie nasze polskie kompleksy.
    Dosyć często przeglądam, a od czasu do czasu także pisuję na grupy
    w jęz. angielskim i tam tego rodzaju odpowiedzi nie spotykam.

    Ula

  • 33. Data: 2009-05-17 17:37:53
    Od: bocian <b...@w...pl>

    http://www.9477.pl/strony/1/i/7587.php

  • 34. Data: 2009-05-17 17:49:36
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Ula napisał:
    > Dosyć często przeglądam, a od czasu do czasu także pisuję na grupy
    > w jęz. angielskim i tam tego rodzaju odpowiedzi nie spotykam.

    Co kraj to obyczaj ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 35. Data: 2009-05-17 17:51:06
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik bocian napisał:
    > http://www.9477.pl/strony/1/i/7587.php

    Ciekawa inicjatywa i ciekawe, czy wejdzie w życie w Polsce i kiedy.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 36. Data: 2009-05-17 18:32:57
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Ula" <U...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Pozycji "Auto głośność" niestety u mnie nie ma.
    >
    > Spróbowałam więc z menu serwisowym.
    >
    > Pokazał mi się następujący napis, a pod nim menu:
    >
    > Soft. - Ver V 3.40 - 0 762E (na biało)
    > Config. A5 - - - - V
    > Serial - No. = 426B.A23

    Obawiam się, że żadna z tych pozycji. Być może da sie wgrac jakiś nowszy
    soft ale to musialabys znalezc serwisanta Thomsonow

    MaW

  • 37. Data: 2009-05-17 20:59:46
    Od: "Ula" <U...@U...pl>

    > Obawiam się, że żadna z tych pozycji. Być może da sie wgrac jakiś nowszy soft ale
    to musialabys znalezc serwisanta Thomsonow
    To pewnie nie będzie łatwe.

    Przejrzałam trochę Internet pod tym kątem i ktoś wspominał o podobnej
    funkcji polegającej na "wyrównaniu" głośności różnych stacji, tak by przy
    przechodzeniu z kanału na kanał nie trzeba było ściszać lub pogłaśniać.
    Różnice są rzeczywiście czasem bardzo duże.
    Nie wiem czy jest to obsługiwane tą samą funkcją AVL czy też wymaga
    jeszcze innej funkcji.
    W ogóle niewiele sensownego pokazuje się po wpalcowaniu AVL.

    Pozdrawiam
    Ula

  • 38. Data: 2009-05-18 05:34:07
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mr.FX wrote:

    > IMHO te czynione próby są bez sensu. Wystarczyłoby zapisać w ustawie,
    > że reklamy mają być nadawane z poziomem nie większym niz -18dB
    > w stosunku do poziomu dźwięku nadawania pozostałych audycji. Niech
    > sobie wtedy producenci reklam stosują kompresję dynamiki jaką
    > sobie chcą.

    ale to włąśnie nie rozwiązuje problemu.

  • 39. Data: 2009-05-18 07:05:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-05-17 18:43, *Ula* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > A ja nie lubię tego, co nagminnie trafia się na (niestety) polskich
    > grupach.

    Za klasykiem
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza1

> [...]
    > Dosyć często przeglądam, a od czasu do czasu także pisuję na grupy
    > w jęz. angielskim i tam tego rodzaju odpowiedzi nie spotykam.

    http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL
    Też sie przyda.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 40. Data: 2009-05-18 07:13:02
    Temat: Re: Gło?ne reklamy
    Od: Mr.FX <m...@w...pl>

    > ale to włąśnie nie rozwiązuje problemu.

    Problemu nie rozwiązuje przepis, aby reklamy "nie były głośniejsze"
    (czyli nie więcej jak 0dB) niż pozostałe audycje. To o czym ja piszę
    powyżej rozwiązałoby problem. Trochę reklam w życiu zrobiłem i przed
    nie jedną konsoletą pracowałem i wiem co, jak i dlaczego słychać. ;)

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]