  • 21. Data: 2009-05-16 20:53:48
    Temat: Re: Głośne reklamy
    Od: "Enrico Pallazzo" <p...@g...pl>

    > A możesz przybliżyć gdzie tego szukać? Akurat mam 2 TV tej samej firmy.

    1. Wlacz kanał 99.
    2. Ustawiw ostrosc na minimum.
    3. Nacisnij jednoczesnie przycisk "MUTE" na pilocie i "Zmiana programu w
    dół" na telewizorze.

    Pokaze sie menu serwisowe , dojechac do funckji AVL będzie na off ,
    zmienić. U mnie sa dostepne opcje
    AVL short, medium, long i off. Sprawdzilem wszystkie i najlepszy efekt daje
    avl short wtedy nie odczujesz zadnej roznicy
    jak wejda reklamy.

  • 22. Data: 2009-05-16 22:04:46
    Od: z <z...@g...pl>

    Enrico Pallazzo pisze:

    > sprawdz czy Twój TV nie ma funckji AVL Ja odkryłem ją po 3 latach ,że mam
    > Ustaw i zobaczysz że problem zniknie.

    Czy obecnie sprzedawane lcd mają taką funkcję?
    Interesuje mnie 32" do 2 tys zł

  • 23. Data: 2009-05-17 05:40:43
    Od: "Ula" <U...@U...pl>

> [...]
    > AVL short, medium, long i off. Sprawdzilem wszystkie i najlepszy efekt daje avl
    short wtedy nie odczujesz zadnej roznicy

    Spróbowałam na moim Thomsonie 29DJ24E, ale nie działa. Nie miałam zresztą
    zbyt wielkiej nadziei, bo nawet jeśli mam tę funkcję, to pewnie w Thomsonie
    włącza się ją inaczej niż w Panasonicu.
    Mam wydruk dotyczący mojego modelu z Internetu sprzed lat i tej funkcji
    na liście nie ma. Ale to jest tylko spis bez opisu włączania lub wyłączania
    wymienionych funkcji.
    Muszę jeszcze poszukać w Internecie. Może ktoś wie od czego AVL jest
    skrótem?

    Pozdrawiam
    Ula

  • 24. Data: 2009-05-17 08:06:50
    Od: "ven" <s...@s...org>

    > Muszę jeszcze poszukać w Internecie. Może ktoś wie od czego AVL jest
    > skrótem?

    Zgaduje: Auto Volume Level ?

    ven

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4080 (20090515) __________

  • 25. Data: 2009-05-17 09:09:17
    Od: "MaW" <m...@p...onet.nospam.pl>

    Użytkownik "Ula" <U...@U...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyłączania
    > wymienionych funkcji.
    > Muszę jeszcze poszukać w Internecie. Może ktoś wie od czego AVL jest

    W moim starym Thomsonie (21 DK 24E) bylo to - o ile dobrze pamietam -
    Menu -> Ustawienia indywidualne i tam pozycja "Auto głośność"
    A jesli chcesz menu serwisowe to trzeba wyłaczyc piltem do "standby",
    wyłaczyć przyciskiem "Power" na obudowie, wcisnąć "Prog-" i "vol-" na
    obudowie i trzymajac wcisniete włączyć Power. Trzymac tak jeszcze ok 10
    sekund aż sie tv włączy.
    Zanim cokolwiek pozmieniasz koniecznie(!) zanotuj poprzednie ustawienia.

    MaW

  • 26. Data: 2009-05-17 10:44:04
    Od: a...@p...pl

    a nie daloby sie tego wymoc przy uruchamianiu dvb-t jakims konkretnym
    (i sprawnym) zapisem koncesyjnym?

    Wczoraj slyszalem w radio, ze niemiecki rzad zobligowal Deutche Bahn
    do wyplaty odszkodowan za spoznienia pociagow. Jak sie chce i jest
    wola polityczna (nawet wbrew lobbingowi) to da sie odpowiednie sprawy
    przepchnac.

    Wedlug mnie UKE (Strezynska) powinno w tej materii zadzialac, bo na
    KRRiT jest pod naciskiem i wplywem nadawcow. A generalnie to TVP
    powinna z definicji poddac sie takiej praktyce, aby reklamy bylyby
    nadawane normalnie.

    --
    ThinkXtra

  • 27. Data: 2009-05-17 10:57:00
    Temat: Re: G
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 16 May 2009 20:51:38 +0200, on <o...@o...no> wrote:

    >Koncesję dostaje Nadawca czyli podmiot tworzący program. Operator co
    >najwyżej rezerwację częstotliwości.
    >Operator multipleksu nie ma prawa wpływać na treść programu, to
    >przywilej nadawcy.

    operator musi miec koncesje na nadawanie (sygnalu tv) i powinien byc
    straznikiem i pilnowac nadawce w tej materii.
    To wg ciebie kto powinien pilnowac nadawcow (stacje)? Sami maja
    siebie pilnowac? Wystarczyloby aby wg wew. przepisow (stacji) i przy
    podpisywaniu umowy na emisje reklamy dorzucic odpowiedni zapis, ze
    maja prawo/obowiazek tak dopasowac dzwiek reklamy (aby nie byla
    odczuwana jako glosniejsza). To wystarczyloby aby ten problem
    rozwiazac. Tylko musialaby byc dobra wola nadawcow.

    --
    ThinkXtra

  • 28. Data: 2009-05-17 12:48:45
    Od: "Ula" <U...@U...pl>

> [...]
    sekund aż sie tv włączy.
    > Zanim cokolwiek pozmieniasz koniecznie(!) zanotuj poprzednie ustawienia.

    Pozycji "Auto głośność" niestety u mnie nie ma.

    Spróbowałam więc z menu serwisowym.

    Pokazał mi się następujący napis, a pod nim menu:

    Soft. - Ver V 3.40 - 0 762E (na biało)
    Config. A5 - - - - V
    Serial - No. = 426B.A23

    QUIT
    -> TUBE
    SETUP
    GEOMETRY
    VIDEO
    IF

    Wybrałam SETUP i pokazało mi się:

    Return
    Clear Progs. ->
    Brand Telefunk
    Kbd. Config. Default
    Bus Quiet nie zaznaczony kwadracik
    WSS zaznaczony kwadracik
    Default nie zaznaczony kwadracik
    Store nie zaznaczony kwadracik
    Restore nie zaznaczony kwadracik

    Wyszłam z tego przez Return, a następnie QUIT.

    Nie wiem co wybrać, żeby zmienić to AVL.

    Pozdrawiam
    Ula

  • 29. Data: 2009-05-17 13:32:19
    Od: Mr.FX <m...@w...pl>

    > Są już czynione stosowne próby, pozostaje trzymać kciuki, żeby zakończyły
    > się sukcesem i to szybko.
    > Poziom i owszem, się nie zmienia. Ale dynamika zmienia się strasznie i to
    > jest cały problem.

    IMHO te czynione próby są bez sensu. Wystarczyłoby zapisać w ustawie,
    że reklamy mają być nadawane z poziomem nie większym niz -18dB
    w stosunku do poziomu dźwięku nadawania pozostałych audycji. Niech
    sobie wtedy producenci reklam stosują kompresję dynamiki jaką
    sobie chcą.

    --
    Mr.FX [ myryfykysy ]

  • 30. Data: 2009-05-17 14:37:09
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Mr.FX napisał:
    > IMHO te czynione próby są bez sensu. Wystarczyłoby zapisać w ustawie,
    > że reklamy mają być nadawane z poziomem nie większym niz -18dB
    > w stosunku do poziomu dźwięku nadawania pozostałych audycji. Niech

    A ja uważam, że należałoby KONIECZNIE określić jak często i ile czasu
    maksymalnie mogą lecieć reklamy. Było kiedyś tak na Polsacie, że zaczął
    się film, po 10 minutach było losowanie lotka, potem 5 minut filmu albo
    mniej i ponad 10 minut reklam. To jest paranoja. A jeszcze gorsze są
    napisy i reklamy własnych audycji podczas filmu. Przecież to ingerencja
    w czyjeś dzieło. Nie wystarczy już logo stacji i znak kategorii wiekowej?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *