  • Data: 2010-08-08 18:41:06
    Temat: Re: Głębokie kałuże - Wielki problem
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jechać wolniej.

    > Tak - objazdem.

    Objazdem - czasem trzeba WIEDZIEĆ, jak objeżdżać :)
    Jechałem Tishnera->Turowicza (oczywiście w Krakowie) i widzę korek "po
    horyzont" - drogowcy lub kanalarze się nie popisali i zrobiło się
    lokalne morze. Wszyscy jak jeden mąż przejeżdżali po chodniku.
    Zobaczyłem po krawężnikach, że nie jest strasznie głęboko więc spokojnie
    sobie przejechałem.
    Mina gościa w Volvo XC90 czołgającego się chodnikiem za Toyotą LC, gdy
    jezdnią go mijało normalne autko bezcenna :)

    --
    Wojciech Smagowicz