    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
    Date: Sat, 15 Jul 2017 22:40:05 +0200

    W dniu 2017-07-15 o 15:41, Pszemol pisze:
    > "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > No ale przetoczenie w lokalnym sklepie z częściami kosztuje mnie
    > $15/tarczę.

    No to se przetocz a jak ci będzie kangura walił podczas hamowania, to
    przyjdziesz i mi loda zrobisz przez NNTP bo jak zwykle miałem rację :)

    Tak jak Ci napisałem. Opierdol to młotkiem ale nie za mocno bo może
    pęknąć. Już pewnie się dowiedziałeś że to żeliwo. Dalej nie mam ochoty
    odpowiadać, bo widzę że znów bladego pojęcia nie masz, dlaczego nie
    należy przetaczać żeliwa w tarczach hamulcowych.
    --
    LordBluzg(R)