  • Data: 2017-12-19 11:52:07
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 grudnia 2017 11:25:44 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Prędzej czy później przekonasz się, że w tym wątku się błaźnisz swoją
    > ignorancją. Będzie mi bardzo miło, jeśli po prostu wówczas napiszesz
    > "Liwiuszu, miałeś rację".

    Wszystko się zmienia w błyskawicznym tempie i niektórzy nie nadążają.
    Ktoś mógł 10 lat temu być za granicą a wtedy było zupełnie inaczej.

    10 lat temu w Erze to ja miałem taryfę, w której za roaming się płaciło według stawek
    zagranicznego operatora. Całe książeczki swego czasu (kilkanaście lat temu) były z
    wykazem godzin szczytu, stawek połączeń i SMSów lokalnych i do Polski.

    Czasem też się zdarzało, że taki SMS był tańszy niż w kraju - jak słynne SMSy ze
    słowackiego Globtela (dziś Orange) - w kraju z Ery 61 gr, z Globtela: 24 gr.

    Ale to już prehistoria - tak było np. w 1999 roku. A wtedy to i budki telefoniczne
    były i strowgery i pentaconty. Dawno i nieprawda.

    Najnowsze zmiany były w czerwcu i jeśli ktoś od tego czasu nie sprawdzał, to niech
    nie łaje tych, którzy sprawdzali.