  • 11. Data: 2004-09-22 17:46:08
    Temat: Re: Gigantyczne reklamy
    Od: VoMi7 <v...@N...altanet.pl>

    Vizvary II Istvan wrote:

    > Ale nie reklamą na cały ekran.

    jak zwiekszysz rozdzielczosc to na caly ekran nie beda :-)

    --
    VoMi7

  • 12. Data: 2004-09-22 17:58:48
    Od: b...@b...lan

    Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote in

    > Nie było wcale tak fajnie, bo łącza były wolne, drogie i dostępne
    > dla 1% obecnej liczby użytkowników. Nie można było sobie w Sieci
    > poczytać gazet, zrobić zakupów ani przelewu bankowego, nie mówiąc
    > już o głosowej pogawędce ze znajomym w innym kraju.

    Mama nie nauczyla co to klawiatura? rozmowy glosowe, p2p czy inne
    tego typu zabawki to marnowanie lacza.. no ale skoro reklama to
    sfinansuje.. who cares...

    Tak, jak kiedys doczlapalas sie do byle jakiego dostepu to byles z
    tego zadowolony i szanowales to... tera slyszy sie wokolo:
    Place - wymagam..

  • 13. Data: 2004-09-22 18:08:31
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@o...pl>

    On 9/22/04 7:58 PM, b...@b...lan wrote:

    > Mama nie nauczyla co to klawiatura? rozmowy glosowe, p2p czy inne
    > tego typu zabawki to marnowanie lacza.. no ale skoro reklama to
    > sfinansuje.. who cares...

    Wszystko zależy kto do czego wykorzystuje komputer i gdzie. Jeśli ja
    sobie płacę za łączę i wykorzystuję je do rozmów czy p2p to w czym
    widzisz problem? Że wykorzystuję pasmo nie klikając w klawiaturę? Weź...
    Zawsze możesz stworzyć sieć i zabronić jej użyszkodnikom korzystania z
    w/w. Ciekawe ile pociągniesz.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://kaczor.devon.pl/protokol.jpg

  • 14. Data: 2004-09-22 18:19:56
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik <b...@b...lan> napisał w wiadomości
    > Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl> wrote in

    > rozmowy glosowe, p2p czy inne tego typu zabawki to marnowanie lacza..

    Taaa... a jazda samochodem niszczy drogi...

    > tera slyszy sie wokolo: Place - wymagam..

    No i bardzo dobrze się słyszy.

    Pink

  • 15. Data: 2004-09-22 19:02:34
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@S...pro.onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004 16:47:10 +0200 I had a dream that Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Polecam http://adblock.mozdev.org/

    Inna sprawa, że u mnie (mozilla firefox) to kompletnie nie działa i
    właśnie mi rozpieprzyło całkowicie mozillę - dzięki :(

  • 16. Data: 2004-09-22 19:44:21
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > jak zwiekszysz rozdzielczosc to na caly ekran nie beda :-)
    Slyszales o czyms takim jak poltergeist?

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 17. Data: 2004-09-22 20:00:27
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> wrote :

> [...]
    > magiczne 473 kB! Nie wiem jak inni, ale mi sie nie podoba droga
    > ktora zmierza internet :) Czy ktos zaobserwowal inne tej wielkosci

    nie, imo tylko ***** nie blokuja flasza

    *) glupki

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://randki.o2.pl/profil.php?id_r=352019

  • 18. Data: 2004-09-22 20:15:44
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Witam,
    > nie, imo tylko ***** nie blokuja flasza
    > *) glupki

    Dziwne podejscie. Zablokujmy html to nie ujrzymy zadnej reklamy. Ja flasha
    wykozystuje na codzien wiec nie widze powodow aby go blokowac. Dziwne masz
    podejscie.

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 19. Data: 2004-09-22 20:21:02
    Od: Ucho <u...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Sep 2004, Grzegorz Janoszka wrote:
    > Inna sprawa, że u mnie (mozilla firefox) to kompletnie nie działa i
    > właśnie mi rozpieprzyło całkowicie mozillę - dzięki :(
    Mi to się nigdy nie zdażyło. A używam adblocka w firefoxie i mozilli w
    98,xp, i slacku. Ale ostrzegam - po jakimś czasie korzystania można dostać
    szoku, jeżeli trzeba będzie użyć nieswojego kompa =)

    --
    --..,_ I love the smell of RBL in the morning ____ |\_/|
    `'.'.NP: Enya - 01 - Watermark _,.-'`_ o `;__, /o.o\

  • 20. Data: 2004-09-22 20:48:10
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Vizvary II Istvan" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale nie reklamą na cały ekran.
    > Jakoś Google się utrzymuje z reklamy 2*32 znaki wyświetlanych gdy dotyczą
    > zapytanie.

    Chcesz porównywać wpływy z reklam google i jakiegoś tam onetu ??
    To jak porównywanie firm "Adidas" i "Sandałex" z Pszczyny Górnej...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl