  • Data: 2004-09-22 21:05:06
    Temat: Re: Gigantyczne reklamy
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dziwne podejscie. Zablokujmy html to nie ujrzymy zadnej reklamy. Ja
    flasha
    > wykozystuje na codzien wiec nie widze powodow aby go blokowac. Dziwne
    masz
    > podejscie.

    E tam, wcale nie takie dziwne.
    Ja robię dokładnie to samo i mam (względny) spokój.
    Zważywszy na to, że w 90% przypadków flash praktycznie
    nie niesie żadnej użytecznej informacji, a służy albo do
    bajerowania, albo natrętnego reklamowania to traci się
    na tym niewiele, a za to jaki komfort surfowania! :-)

    BTW - a może fani ustawy antyspamowej powinni zasugerować naszym
    (p)osłom pójście za ciosem i wymaszczenie kolejnej - tym razem
    ograniczającej powierzchnię reklam na stronach? ;-)

    Pix