  • 1. Data: 2011-03-26 18:27:44
    Temat: [Giełda] Kask Nolan N103+NCom Basic Kit
    Od: Glub <g...@g...com>

    Chętnie się pozbędę się za bilety NBP
    http://allegro.pl/show_item.php?item=1530964781
    --
    Glub
    SWT-400

  • 2. Data: 2011-03-26 20:51:42
    Temat: Re: [Giełda] Kask Nolan N103+NCom Basic Kit
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "Glub" wrote...
    > Chętnie się pozbędę się za bilety NBP
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1530964781

    Mialbys wieksza szanse znalezienia nabywcy, jakbys podal jego rozmiar.

    --
    Pozdro
    James

  • 3. Data: 2011-03-27 06:41:14
    Od: "Geolog" <g...@w...pl>

    Użytkownik "James" <n...@d...for.spam> napisał w wiadomości
    > "Glub" wrote...
    >
    > Mialbys wieksza szanse znalezienia nabywcy, jakbys podal jego rozmiar.
    >
    > Pozdro
    > James

    Dzień dobry, to ja się podłączę:
    Też mam do sprzedania nowy kask kupionu pod koniec zeszłego roku
    Nolan N 100 E, czarny, rozm L. za 600zł, kupiony w NMR.
    I kurtka Spidi R-Series XL

    Geolog, Lublin
    GPX w motocyklowym niebie

  • 4. Data: 2011-03-27 09:18:23
    Od: kristos <k...@r...pl>

    On 27.03.2011 08:41, Geolog wrote:
> [...]
    > Też mam do sprzedania nowy kask kupionu pod koniec zeszłego roku
    > Nolan N 100 E, czarny, rozm L. za 600zł, kupiony w NMR.

    widze, ze to trend, wiec i ja sie podpinam. dwa kaski, suomy i kbc:

    kristos
    885 & 998

  • 5. Data: 2011-03-27 19:21:54
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 26-03-2011 o 19:27:44 Glub <g...@g...com> napisał(a):

    > Chętnie się pozbędę się za bilety NBP

    Ciężki i głośny jak lokomotywa a blenda opada na wybojach?

    Popatrzę - jak ci się sprzeda, to może też się ogłoszę. :))

    --
    Nikanor [DR350, SH300, Agility125 - na wydaniu]

  • 6. Data: 2011-03-27 19:56:26
    Od: Glub <g...@g...com>

    "James" <n...@d...for.spam> wrote:
    > "Glub" wrote...

    > Mialbys wieksza szanse znalezienia nabywcy, jakbys podal jego rozmiar.

    Fakt. Dodalem rozmiar. M

    --
    Glub SW-T400