  • 1. Data: 2013-01-29 13:59:09
    Temat: Gerber Viewer
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Jakich gerber viewerów używacie?

    Wypróbowałem dziś:
    gerbv (gerbvinst-2.6.0) - nie pokazuje łuków,
    gcprevue - jedną płytkę pokazał ok, a drugą (obie wygenerowane dziś) gerbery
    ok, a owiert - wszystkie współrzędne pomnożył przez 10 i mam malutką płytkę
    w lewym dolnym rogu a dziury na znacznie większej powierzchni (sprawdziłem,
    że X i Y w pliku owiertu są OK).

    Wydawało mi się, że każdy będzie OK, ale jak mam sprawdzać wszystko co
    Google znajdzie po kolei to lepiej zapytać.
    P.G.

  • 2. Data: 2013-01-29 14:22:13
    Temat: Re: Gerber Viewer
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2013-01-29 13:59, Piotr Gałka pisze:
> [...]
    >
    > Wydawało mi się, że każdy będzie OK, ale jak mam sprawdzać wszystko co
    > Google znajdzie po kolei to lepiej zapytać.

    Ja używam gerbview zawarty w Kicad.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 3. Data: 2013-01-29 14:36:31
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 29.01.2013 13:59, Piotr Gałka pisze:
    > Jakich gerber viewerów używacie?
    >
    > Wypróbowałem dziś:
    > gerbv (gerbvinst-2.6.0) - nie pokazuje łuków,

    Ja używam gerbv 2.5.0 i nie mam problemu z łukami. Czy możesz przysłać
    problematyczny gerber, jeśli nie stanowi tajemnicy?

    Czym jest wygenerowany?

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 4. Data: 2013-01-29 14:40:41
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    W dniu 2013-01-29 13:59, Piotr Gałka pisze:
    > Jakich gerber viewerów używacie?

    GerbMagic

  • 5. Data: 2013-01-29 14:41:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mario,

    > Ja używam gerbview zawarty w Kicad.

    Ale on nie pokazuje wierceń :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-01-29 14:49:49
    Od: Paweł Sujkowski <s...@a...com>

    Witam

    Ja też używam tego z KiCAD=a.

    > Ale on nie pokazuje wierceń :(

    Mój pokazuje. Menu Plik/Wczytaj plik wierceń EXCELLON.
    Wersja dla Linuxa 2011-07-12 BZR 3047 stable.

    Paweł

  • 7. Data: 2013-01-29 15:23:47
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Michał Smolnik" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja używam gerbv 2.5.0 i nie mam problemu z łukami. Czy możesz przysłać
    > problematyczny gerber, jeśli nie stanowi tajemnicy?

    Poszło na priv.

    > Czym jest wygenerowany?

    Protel 3.6.0.
    P.G.

  • 8. Data: 2013-01-29 17:10:12
    Od: jan kowalski <d...@g...com>

    > wszystkie współrzędne pomnożył przez 10 i mam malutką płytkę
    > w lewym dolnym rogu a dziury na znacznie większej powierzchni (sprawdziłem,

    Jesli zlecasz produkcje to bez znaczenia czy skala pliku wiercen jest
    x10 czy x0,1.

  • 9. Data: 2013-01-29 17:24:55
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "jan kowalski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Jesli zlecasz produkcje to bez znaczenia czy skala pliku wiercen jest
    > x10 czy x0,1.

    Nie rozumiem co chesz powiedzieć.
    W moich plikach gerbera i pliku wierceń wszystko jest w skali x1.
    Gerber viewera chcę użyć aby obejrzeć dokumentację, którą wygenerowałem i
    chciałbym otwory widzieć tam gdzie są a nie rozstrzelone x10 w stosunku do
    płytki.
    P.G.

  • 10. Data: 2013-01-29 17:26:45
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:5107db6d$1@news.home.net.pl...

    > Poszło na priv.

    Info dla innych - się okazało, że zarówno 2.6.0 jak i 2.5.0 nie pokazuje
    łuków, które są w moim gerberze.
    P.G.