  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Gerber Viewer
    Date: Tue, 29 Jan 2013 18:25:57 +0100

    Użytkownik "jan kowalski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8cd0c559-1685-479e-b4c2-687c5d95eb7f@k4g2000yqn
    .googlegroups.com...

    > Chce powiedziec to ze plytkarnia zadowoli sie przeskalowanym plikiem
    ? wiercen tak x10 jak i x0,1.

    Ok. To, czy płytkarnia sobie poradzi jest poza moim kręgiem zainteresowań
    (wiem, że sobie poradzi) dlatego nie rozumiałem.

    Tak czy siak dziwi mnie, że identycznie generowana dokumentacja z dwu płytek
    jest pod tym samym programem dla jednej widziana dobrze, a dla drugiej z
    przeskalowanymi otworami (same otwory mają chyba oryginalne średnice, tylko
    współrzędne się przeskalowały).

    Ja jedynie chcę rzucić okiem, czy wszystkie moje kombinacje dały zamierzony
    efekt.
    Ostatnio robi się coraz więcej takich, których nie mogę zdefiniować w
    definicji elementu i jakieś indywidualne ustawienia w opcjach
    "Manufacturing" dla każdej płytki na której użyłem ten element muszę robić).

    > Watpie czy znajdziesz cos lepszego z darmowych:
    http://www.pentalogix.com/viewmate.php

    Dzięki za każdą informację. Zajrzę na pewno (jutro/pojutrze) do wszystkich
    wskazanych.
    Wydawało mi się, że taki viewer to trudno jest źle napisać.
    P.G.