  • Data: 2013-11-20 20:04:14
    Temat: Re: Generator z TME
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to nie lepsze:
    > http://allegro.pl/generator-dds-150mhz-i3723054677.h
    tml
    > Dokladasz stowe i masz polskie do 150MHz.

    Ja mam hanteka, model DDS-3005. w stosunku do tego z Allegro ma więcej
    typów fali ;

    ramp, trapez, exponent, square, gauss noise, sine, modulacja af/fm.
    white noise.
    Do tego przestrajanie (sweep),

    No i przede wszystkim to jest generator arbitralny, czyli jest też fala
    "własnego projektu".
    Są też jakieś "digital I/O", jakieś filtry, no i mój model ma miernik
    częstotliwości ( do 2.7 Ghz).

    Nie mam żadnych zastrzeżeń - poza tym, że pod Win7 64bit jest jakiś
    problem z driverem... właśnie próbuję rozwiązać...