    From: "Kurciok" <k...@B...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: Generator słów kluczowych
    Date: Thu, 12 Feb 2009 15:53:24 +0100

    > Wyszukaj w google pod nazwą "tag cloud". Tak sie nazywa ten mechanizm.
    > Nie uzywalem go nigdy, wiec niestety nie jestem w stanie podac konkretnego
    > skryptu, ale mysle ze znajdziesz mnostwo informacji na ten temat.

    Ok dzięki. Jestem już po googlaniu. Myślałem że jest to bardziej
    automatyczny mechanizm, a wygląda na to że do takiej chmurki trzeba
    wprowadzić dane, które ona ma wyświetlać. Ty nie :) ale może ktoś inny zna
    może skrypty lub programy, które by analizowały treść strony z podanych
    linków automatycznie tak aby wykryć nie wiem :) może referers strony, lub
    wystąpienie danych słów na stronie czy innych stronach, tak aby do takiej
    chumrki można było przekazać dane, które ma wyswietlać? Wydawało mi się że
    takie tagi robi się po to aby google szybciej indeksowało stronę i że tagi
    na jednej podstronie prowadzą do innej losowej podstrony ale z tego co
    wyczytałem to chyba są różne opcje np. taka, która wielkość taga uzależnia
    od wystąpienia danego słowa na danej podstronie. Nie za bardzo dalej wiem
    jak to ugryść i co najlepiej w tych tagach wyświetlać :\