  • Data: 2020-05-12 11:27:30
    Temat: Re: Generator PWM DS1050 - ktoś rozumie dokumentację?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12.05.2020 10:41, KLoSS wrote:

    > Wg datasheet
    > Output Impedance 200 Ohm

    Ok, dzięki. Umknęła mi ta część, noty katalogowe układów scalonych
    zwykle podają po prostu wydajność prądową wyjść...
    Wartość wysoka, ale wygląda na to, że mogę podpiąć diodę. Rozumiem, że
    te 200 omów traktuję jako element rezystancji włączonej w szereg z
    diodą, czyli dając w moim układzie 200 omów, uzyskam taki efekt, jakbym
    wpiął 400 omów. Nie ma już żadnych pułapek?