  • 1. Data: 2014-11-18 09:13:19
    Temat: GeForce odpowiedniki Radeona
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Myślałem nad kartami Radeon ponieważ mają dobry współczynnik możliwości
    do ceny. Jedna to ogromna 7970 ale ciężka kupa żelastwa, drugi wariant
    to okrojona wersja tamtej czyli 7870.
    Jednak myślę też o Nvidii ponieważ też mają OpenCL a poza tym CUDA a
    niektóre programy jak konwertery filmów właśnie używają CUDA.
    Czy są jakieś karty Nvidii o mocy porównywalnej/większej niż 7970 czy
    7870 a przy tym kosztujące też porównywalnie?

  • 2. Data: 2014-11-18 16:57:22
    Temat: Re: GeForce odpowiedniki Radeona
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Borneq wrote:
> [...]
    > Czy są jakieś karty Nvidii o mocy porównywalnej/większej niż 7970 czy
    > 7870 a przy tym kosztujące też porównywalnie?

    Ja mam akurat Nvidię i zależy jakie programy, ale przynajmniej niektóre
    nie wymagają koniecznie Nvidii, może być ATI. Przykładowo jeden z
    profesjonalnych edytorów wideo:

    GPU-accelerated video processing and rendering requires an
    OpenCL(TM)-supported NVIDIA(R), AMD/ATI(TM), or Intel(R) GPU with 512MB memory;
    1GB for 4K.

  • 3. Data: 2014-11-18 20:49:16
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 18.11.2014 o 16:57, Poldek pisze:

> [...]
    >
    > GPU-accelerated video processing and rendering requires an
    > OpenCL(TM)-supported NVIDIA(R), AMD/ATI(TM), or Intel(R) GPU with 512MB memory;

    PRzy czym warto zaznaczyc, ze to ogolne stwierdzenie czesto dotyczy
    wybranych efektów :)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 4. Data: 2014-11-21 11:26:00
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    mr misio de grizzly wrote:

    > PRzy czym warto zaznaczyc, ze to ogolne stwierdzenie czesto dotyczy
    > wybranych efektów :)

    A także przy renderowaniu niektórymi kodekami.

  • 5. Data: 2014-11-21 20:50:10
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.11.2014 o 11:26, Poldek pisze:

    > A także przy renderowaniu niektórymi kodekami.

    ...czego wczesniej nie wiedzac kupilem karte do wspomagania renderingu i
    grania, ktora glownie sluzy teraz do grania ;)