  • 21. Data: 2009-04-24 17:32:12
    Temat: Re: GeForce 7300 GT TV out - brak obrazu w telewizorze
    Od: Solar <s...@o...pl>

    animka pisze:

    > Nie sprawdzałam, bo z komputera przez telewizor nie korzystam.
    > Jest wiele kanałów tv w internecie i mogę sobie oglądać na monitorze.
    > Tylko po co jak mam kablówkę.

    O czym Ty w ogóle piszesz? Ja piszę o TV i związku pomiędzy jego
    wejściami i programami.

    > U mnie są to normalne kanały, nie ma strzałeczek.

    Całkiem nie masz pojęcia, co się do Ciebie mówi. :)
    Obejrzyj dokładnie swój TV i okolice gniazd na jego zadzie.

    --
    Solar www.solar.blurp.org GG 1834424
    "Pierwszym prorokiem był pierwszy nikczemnik, który spotkał grupę frajerów."

  • 22. Data: 2009-04-24 19:51:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Solar pisze:

    > Całkiem nie masz pojęcia, co się do Ciebie mówi. :)
    > Obejrzyj dokładnie swój TV i okolice gniazd na jego zadzie.

    Aha, o gniazdka Ci chodzi.
    Mam 2 wejścia do Euro, 1 do anteny, z boku tv 3 gniazdka do jacka.
    To jest to co widzę, bo żeby przekręcić całkiem telewizor musiałabym
    poodłączać kable, a oglądam teraz film.

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-05-22 06:54:07
    Od: jakup <j...@i...pl>

    jakup pisze:
    > <ciach>

    Padło wyjście TV - nie wiem z jakich powodów. Parę dni temu padło
    również wyjście cyfrowe. Pozostało analogowe, na którym przez kilka dni
    pracowałem na starym monitorze, bo padł również monitor (Samsung
    SyncMaster 960BF - pierwszy raz wylądował w serwisie już po miesiącu od
    kupna, teraz zdechł po raz drugi, chociaż ma zaledwie 2,5 roku...).
    Naprawiłem monitor i nadal nie dawał obrazu więc wskazanie padło na
    kartę graficzną. Musiałem kupić nową. I na razie nie podłączam żadnego
    telewizora :)
    pozdrawiam