  • 1. Data: 2010-08-05 22:06:47
    Temat: Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

    Witam.

    Bede wypoczywał z rodzina kilka dni w okolicach Trójmiasta. Bedąc w okolicy
    chciałbym odwiedzić z rodziną oceanarium oraz popłynąć statkiem na Hel. Mam
    problem z zostawieniem samochodu - słyszałem, że parking pod oceanarium
    piotrafi byc pełny. W związku z tym mam pytanie - gdzie zostawic auto na
    cały dzień? Może byc to parking płatny ale najlepiej w miare blisko bo bede
    z 3-letnim dzieckiem.

    Będę dźwięczny za info
    Piotrek

  • 2. Data: 2010-08-05 22:39:56
    Temat: Re: Gdzie zostawic samochód - Gdynia oceanarium
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 5 Aug 2010 22:06:47 +0200, ulyssess napisał(a):

> [...]
    > cały dzień? Może byc to parking płatny ale najlepiej w miare blisko bo bede

    Przyjedź pół godziny wcześniej i pokręć się po okolicy. Płatne parkingi
    znajdziesz koło hotelu "Gdynia" - taki wielki, gierkowski betonowy klocek
    między Świętojańską a Oceanarium. Wjazd na parking jest od strony ulicy
    Karola Olgierda Borchardta. Drugi płatny parking jest za Centrum Gemini
    (wjazd od ulicy Waszyngtona), czyli takim srebrnym barakiem, w którym jest
    Multikino - tuż obok ORP Błyskawica.
    Nie mam pojęcia jak wyglądają ceny i zapełnienie tych parkingów. Pamiętaj,
    że w tygodniu za parkowanie na ulicy też musisz płacić, więc o miejsca nie
    jest trudno.
    Co do Oceanarium i wycieczki na Hel, to upewnij się wcześniej, czy masz
    szanse na bilety. W sezonie bywa z biletami różnie, a szkoda by dzieciak
    był zawiedziony.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 3. Data: 2010-08-05 22:47:45
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin ulyssess

    > Bede wypoczywa? z rodzina kilka dni w okolicach Trójmiasta. Bed?c w
    > okolicy chcia?bym odwiedziae z rodzin? oceanarium oraz pop?yn?ae statkiem
    > na Hel. Mam problem z zostawieniem samochodu - s?ysza?em, ?e parking pod
    > oceanarium piotrafi byc pe?ny. W zwi?zku z tym mam pytanie - gdzie
    > zostawic auto na ca?y dzien?

    Ja bym utopił go w morzu, na pewno nikt nie ukradnie, ale może trochę
    zardzewieć. Nic to, najwyżej będziesz miał rusta.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-08-05 22:56:18
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Nic nowego nie wymyśliłeś: http://tinyurl.com/3xuyeag

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 5. Data: 2010-08-05 23:16:43
    Od: "BM" <n...@p...pl>

> [...]
    > zostawic auto na cały dzień? Może byc to parking płatny ale najlepiej w
    > miare blisko bo bede z 3-letnim dzieckiem.

    Ostatnio w tygodniu kolejka do Oceanarium była spoooora na ponad godzinę
    czekania... na tramwaj wodny też trzeba kupować bilety z wyprzedzeniem.
    Parking jak ktoś już pisał koło Hotelu Gdynia... tam koło oceanarium też
    zazwyczaj jest miejsce ale cały dzień x 2 PLN za godzinę z tego co pamiętam
    to też trochę kasy... teraz mi się przypomniał jeszcze jeden parking
    strzeżony bliżej oceanarium: http://tnij.org/ht68

    Nie wiem czy dla 3 latka nie za wczesnie ale duzo osob chwali:
    http://www.experyment.gdynia.pl/

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 6. Data: 2010-08-06 07:54:53
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 05.08.2010 23:16, BM pisze:

> [...]
    > strzeżony bliżej oceanarium: http://tnij.org/ht68
    >
    > Nie wiem czy dla 3 latka nie za wczesnie ale duzo osob chwali:

    Super:) i tylko 4zł wejście:)
    Macie jeszcze jakieś inne ciekawe miejsca warte odwiedzenia?
    Mnie osobiście interesują okolice 3city ale i podjechać można kawałek.
    Dzieciaki w wieku 3 i 4 lat.

  • 7. Data: 2010-08-06 08:46:16
    Od: "BM" <n...@p...pl>

    > Super:) i tylko 4zł wejście:)
    > Macie jeszcze jakieś inne ciekawe miejsca warte odwiedzenia?
    > Mnie osobiście interesują okolice 3city ale i podjechać można kawałek.
    > Dzieciaki w wieku 3 i 4 lat.

    http://www.muzeumgdynia.pl/

    Sopot:
    http://www.trojmiasto.pl/Grodzisko-o1223.html

    Gdańsk:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Grodzisko_%28Gda%C5%84s
    k%29
    http://rozrywka.trojmiasto.pl/Zabytkowym-autobusem-p
    rzez-stocznie-n34198.html

    W Gda trwa też Jarmark Dominika.

    Jak coś dalej to:
    http://www.lebapark.pl/
    http://www.wartozwiedzic.pl/329/dom-na-gnowie-w-szym
    barku

    --
    Pozdrawiam, BM

  • 8. Data: 2010-08-06 10:07:11
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    W dniu 05.08.2010 22:39, Przemysław Bernat pisze:

> [...]
    > Co do Oceanarium i wycieczki na Hel, to upewnij się wcześniej, czy masz
    > szanse na bilety. W sezonie bywa z biletami różnie, a szkoda by dzieciak

    Kawałek dalej, niedaleko skrzyżowania 10 Lutego i Władysława IV (Za DH
    Batory) jest spory, darmowy parking, ale z miejscem bywa różnie.

    Adam Kłobukowski

  • 9. Data: 2010-08-06 14:33:28
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

    > Kawałek dalej, niedaleko skrzyżowania 10 Lutego i Władysława IV (Za DH
    > Batory) jest spory, darmowy parking, ale z miejscem bywa różnie.
    >
    > Adam Kłobukowski

    Dzięki wszystki za info - rozejrze się. Co do cen parkingów to sa wliczone w
    koszrty, ale najdroższy miałem chyba w zeszłym roku w łebie jak sie idzie na
    wydmy :) Ten koło multikina chyba byłby idealny więc głownie jego biore pod
    uwage.

  • 10. Data: 2010-08-06 14:36:57
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

> [...]
    > parking strzeżony bliżej oceanarium: http://tnij.org/ht68
    >
    > Nie wiem czy dla 3 latka nie za wczesnie ale duzo osob chwali:

    Może byc rzeczywiście za wcześnie, ale bede pamietał na przyszłość. Kurcze
    bilety na tramwaj wodny z wyprzedzeniem ale jak? Jednego dnia na nastepny?
    Bo tam chyba tylko dwa rejsy są.