  • 1. Data: 2010-08-19 15:33:25
    Temat: Gdzie wymienią suwak? - Warszawa
    Od: "Paszczak" <p...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Rozleciał mi się suwak w portkach skórzanych, ogrodniczki, z Tarboru.
    Gdzie znajdę kaletnika - reparatora, który może i potrafi takowy wymienić za
    rozsądne pieniądze? Najlepiej zachodnia Warszawa lub takież okolice (Pruszków itp.)
    Głupio tak z rozpiętymi spodniami :)

    Pozdr...

    Paszczak
    TDM

  • 2. Data: 2010-08-19 16:02:56
    Temat: Re: Gdzie wymienią suwak? - Warszawa
    Od: Odys <o...@t...pl>

    On 19 Sie, 17:33, "Paszczak" <p...@p...onet.pl>
    wrote:
    w grodzisku mazowieckim jest facet co zrobi takie rzeczy i ma rozsądne
    ceny
    jak wjeżdżasz do Grodziska od strony Warszawy to po prawej stronie na
    przeciwko chińczyka jest krawiec ( widać szyld ) on ci zrobi dobrze.
    czynna ma od 10-18 a w soboty do 14.00

    Odys

    ---

  • 3. Data: 2010-08-19 16:13:09
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Paszczak pisze:
    > Cześć.
    >
    > Rozleciał mi się suwak w portkach skórzanych, ogrodniczki, z Tarboru.

    jak to gacie Tarboru to Tarbor (znaczy sklep na Kijowskiej) Ci to zrobi,
    swoje ciuchy serwisuja bardzo tanio, ale chyba odsylaja do Lublina wiec
    pare dni sie zejdzie.

    KJ

  • 4. Data: 2010-08-19 16:39:49
    Od: PB <p...@b...spamowania.biegala.pl>

    Dnia Thu, 19 Aug 2010 17:33:25 +0200, Paszczak napisał(a):

> [...]
    > rozsądne pieniądze? Najlepiej zachodnia Warszawa lub takież okolice (Pruszków itp.)

    Co prawda nie Twoje okolice, ale wskoczyć na moto i się przelecieć to
    czysta przyjemność:
    http://nightfox.pl/

    Polecam, korzystałem. GOść cuda szyje na zamówienie i drobne naprawy
    robi. Jak się dogadasz to od ręki zrobi. Swego czasu za wymianę suwaka
    w kamizelce taktycznej, wraz z suwakiem - dałem 25 zł.

    Piotr Biegała
    Warszawa - South Praga

  • 5. Data: 2010-08-19 20:29:48
    Temat: Re: Gdzie wymieni? suwak? - Warszawa
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2010-08-19 17:33:25 +0200, Paszczak said:

> [...]
    > Gdzie znajdę kaletnika - reparatora, który może i potrafi takowy wymienić za
    > rozsądne pieniądze? Najlepiej zachodnia Warszawa lub takież okolice

    moto-felix. wymieniali mi w Ixonie.

    --
    Glub

  • 6. Data: 2010-08-20 06:27:39
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 19 Sie, 18:02, Odys wrote:
    On 19 Sie, 17:33, "Paszczak" wrote:

    > [...] jest krawiec ( widać szyld ) on ci zrobi dobrze.

    Po takiej rekomendacji nie szukałbym innego ;-D

    --
    pozdrawiam, lesor
    CB1300 Rossynant

  • 7. Data: 2010-08-20 07:00:56
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Po takiej rekomendacji nie szukałbym innego ;-D

    łosz end goł.....

    Odys
    ---

  • 8. Data: 2010-08-20 18:34:06