  • 1. Data: 2011-11-07 20:32:02
    Temat: Gdzie w trójmieście geometria zawieszenia?
    Od: Piotr <b...@o...pl>

    Witam,

    Muszę zrobić geometrię w VW Golf IV. Czy ktoś z Was zna jakiś dobry warsztat w
    Trójmieście?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-11-08 00:33:03
    Temat: Re: Gdzie w trójmieście geometria zawieszenia?
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Piotr" wrote:
    > Muszę zrobić geometrię w VW Golf IV.

    Auto z praktycznie identycznym zawieszeniem (Seat Toledo II) robiłem
    zawsze w Kralechu na Schuberta. Ogarniali szybko i fachowo.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 3. Data: 2011-11-09 23:01:40
    Od: Piotr <b...@o...pl>

    Dzięki wielkie, zadzwonię do nich. A ile Cię ta przyjemność kosztowała?
    Pozdro
    Piotr

  • 4. Data: 2011-11-10 10:06:08
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Piotr" wrote:
    > Dzięki wielkie, zadzwonię do nich. A ile Cię ta przyjemność kosztowała?

    Jeśli nie zmienili cen, to 80zł pomiar poprawności i 20zł za każdy poprawiany
    punkt. W przypadku golfoidów 120zł, jeśli ustawiać trzeba tylko zbieżność,
    a zazwyczaj na tym się kończy. Chyba, że jakieś tuleje wymieniasz, albo ktoś
    wcześniej skopał robotę.

    Pozdrawiam
    .Peeter