    From: Ewa <E...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie w smartfonie są SMSy/MMSy ?
    Date: Sun, 27 Oct 2024 11:09:34 +0100

    W dniu 2024.10.26 o 21:36, Krzysztof 'kw1618' pisze:

    > Odpowiedź od Gemini:
    >
    > https://g.co/gemini/share/b2ee468d4058

    Zalogowałam się do gmail, napisał _"Jesteś zalogowany"_. Nie dodałam
    zdjęcia itp. bo nie chcę. Nadal uporczywie domaga się zalogowania.
    To ma być pomoc? A tak, po prawdzie, zalogowanie do czego?

    > Możesz jednak zainstalować aplikację innej firmy do zarządzania
    > wiadomościami, która może oferować opcje eksportu lub tworzenia kopii
    > zapasowych wiadomości, co pośrednio wskaże Ci ich lokalizację.
    Przydałaby się podpowiedź którą aplikację, darmową, z minimalną ilością
    reklam, w tym celu zainstalować. Jest ich dużo.

    > Możesz wykonać kopię zapasową swoich wiadomości, korzystając z
    > Samsung Cloud, Google Drive lub aplikacji innej firmy. To pozwoli Ci
    > zabezpieczyć wiadomości i przywrócić je w razie potrzeby, nawet jeśli
    > nie znasz ich dokładnej lokalizacji w pamięci telefonu.
    Nie mam Samsung Cloud ani Google Drive. Jaką aplikację innej firmy,
    która pozwoliłaby zrobić kopię zapasową, a także z niej zrobić restore,
    zainstalować?

    > Podłączenie do komputera: Możesz podłączyć telefon do komputera i
    > spróbować poszukać plików związanych z wiadomościami. Czasem można je
    > znaleźć w folderach takich jak /data/data/
    > com.android.providers.telephony/databases/, ale dostęp do tych
    > folderów może być ograniczony _bez uprawnień administratora_.
    No właśnie, kręcimy się w kółko.

    > Mam nadzieję, że te informacje są pomocne.
    Te informacje nie były pomocne.

    Pozdrawiam, chociaż nie wiem kogo
    Ewa