  • Data: 2009-06-02 15:34:29
    Temat: Re: Gdzie w miarę tani i solidny hosting?
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GK" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h0346l$89u$2@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    > Szukam taniego i w miarę solidnego hostingu. Aktualnie kończy mi się
    > promocja na nazwa.pl. Koszt najchętniej do 200 zł/rok.

    Ja trzymam na ehost.pl
    Z perspektywy 5 czy 6 lat juz chyba, stwierdzam ze jest to naprawde godny
    polecenia hosting.
    Bardzo wysoki uptime, dobra pomoc techniczna. Raz sie zdarzylo, ze cos im
    padlo powaznie. Awaria wtedy trwala chyba 1 dzien. Ale poza tym - zero
    problemow.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera