  • Data: 2009-06-02 17:43:00
    Temat: Re: Gdzie w WAW lub okolicach naprawic MZ 251?
    Od: falco <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasio pisze:

    > Jak to "restaurator" a nie po prostu restaurator?

    Chyba nie muszę tłumaczyć do czego stosuje się znak cudzysłów... ;)

    > Napiszesz coś więcej, co jej, tej Jawie, dolega?

    Wszystko co zostało wykryte jest dokładnie opisane na forum Jawy,
    zresztą na Preclu też o "kilku"... ;) niespodziankach wspominałem...
    Specjalnie dla Ciebie odświeżę pamięć... ;)

    - elektryka: kable łączone po kilka na 1 odcinku, do tego o różnych
    grubościach...
    - brak ładowania
    - zanikająca iskra
    - poj...ne wszelkie możliwe połączenia (dla przykładu, gdy hamowałem
    zapalała się kontrolka... luzu), brak stopu, przedniej pozycji, źle
    podłączone pozycje światła
    - wyj...ana zębatka zdawcza
    - wyj...ene luzy na przednich i tylnych łożyskach
    - wyj.. ana tulejka tylnego wahacza
    - źle skręcone amorki
    - źle skręcona (luźno, skrzywiona i na miękkich śrubach bez podkładek)
    kierownica
    - zżarta tylna opona
    - źle poprowadzone (przycięte) linki
    - nieskręcone hamulce

    Wymieniać dalej...? ;););)

    Wszystko jest krok po kroku wyprowadzane na prostą i albo SenNa...
    zostanie ze mną, albo pójdzie w dobre ręce, bo jest na razie próbnie
    wystawiona na aukcji.
    Obecnie jest u znajomego mechanika, bo czekam na regulator i głowicę,
    będą też wycentrowane koła, które dostały łożyska FAG Germany, nową
    oponę, dętki, lusterka, itp...
    Zaleję ją jeszcze nowy do amorków i skrzynki, bo cholera wie co tam jest.
    Ja nie oszczędzałem na chińszczyznę i nikomu nie chcę wciskać kitu,
    jeśli miałaby zostać sprzedana.

    Nie jestem chu...m - handlarzem na jakiego ja się naciąłem przez swoją
    naiwność, dlatego teraz płacę frycowe...

    Oż... ale się rozpisałem... ;)

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT