  • 201. Data: 2016-06-15 17:29:51
    Temat: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 17:27, masti wrote:

    > normalnie, a ty jak?

    Mi nie zasłania blacha. Tobie tak - to skąd wiesz kiedy ruszyć?

    Shrek

  • 202. Data: 2016-06-15 17:31:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14.06.2016 o 21:27, oblany pisze:
    > Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Wsiąde bez prawka i będę polował na Twoje dzieci...mam nadzieję że
    > szkoła jest przy górce...

    Dość.
    PLONK !!!
    I innych uprasza się o niekontynuowanie dyskusji z tym meteorem.

  • 203. Data: 2016-06-15 17:46:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Mi nie zasłania blacha. Tobie tak - to skąd wiesz kiedy ruszyć?

    poproszę zdjęcie

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 204. Data: 2016-06-15 17:51:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 17:46, masti wrote:

    > poproszę zdjęcie

    Zdjęcie czego? Blachy w twoim samochodzie?

    Shrek.

  • 205. Data: 2016-06-15 17:52:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Shrek wrote:

    > Zdjęcie czego? Blachy w twoim samochodzie?

    w twoim. Pokaż co widzisz stojąc na linii zatrzymania

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 206. Data: 2016-06-15 18:00:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > bez kozery powiem 500 ... mm

    Ano własnie.
    Zreszta nie kojarze aby w przepisach było cos o tym, ze mam prawo nie
    widziec sygnalizatora...

  • 207. Data: 2016-06-15 18:06:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Ano własnie.
    > Zreszta nie kojarze aby w przepisach było cos o tym, ze mam prawo nie
    > widziec sygnalizatora...

    niektórzy muszą mieć wszystko opisane w przepisach. Tylko po co?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 208. Data: 2016-06-15 18:15:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 17:52, masti wrote:

    > w twoim. Pokaż co widzisz stojąc na linii zatrzymania

    Znaczy mam robić zdjęcia, żebyś uwierzył że ruszam widząc co jest na
    sygnalizatorze, a nie na pałę? Nie chce mi się. Każdy wie, że z linii
    zatrzymania rusza się na zielonym, a skoro na zielonym, to znaczy że je
    widać.

    Shrek

  • 209. Data: 2016-06-15 18:17:10
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-06-15 o 18:15, Shrek pisze:

> [...]
    > sygnalizatorze, a nie na pałę? Nie chce mi się. Każdy wie, że z linii
    > zatrzymania rusza się na zielonym, a skoro na zielonym, to znaczy że je

    czasem widać normalnie, czasem trzeba się powykręcać jak małpa w cyrku,
    żeby zobaczyć ;)

    a.

  • 210. Data: 2016-06-15 18:29:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.06.2016 18:17, Artur Miller wrote:

    > czasem widać normalnie, czasem trzeba się powykręcać jak małpa w cyrku,
    > żeby zobaczyć ;)

    Nie przeczę, że być może istnieją pojebane skrzyżowania, ale co do
    zasady sygnalizator powinno być widać z linii zatrzymania - a jak nie to
    stawia się powtarzacze czy szczeniaki (na nich niestety nie ma zielonych
    strzałek).

    Masti najpierw coś bredził o 56 metrach z których już sygnalizatora na
    przeciętnej drodze nie widać, i robił do mnie osobiste wycieczki, potem
    przyznał, że mu się pomyliło, ale dalej nie widzi, wiec mam mu niby
    jakieś zdjęcia robić, że rzeczywiście są skrzyżowania gdzie widać:P

    Na końcu mi się okaże że rzeczywiscie nie widać, ale nie na wszystkich,
    a tylko na tych których nie ma sygnalizatorów i jeszcze dwóch;)

    Shrek