    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gdzie w Europie na prawko
    Date: Thu, 16 Jun 2016 06:02:47 +0200
    <575ec38b$0$692$65785112@news.neostrada.pl> <gxo8j7jg2tkw$.dlg@myjk.org>
    <575ed88f$0$22821$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vvc6tfxkfyv6$.dlg@myjk.org> <575eebfb$0$653$65785112@news.neostrada.pl>
    <njmr0d$n5t$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <575ef128$0$657$65785112@news.neostrada.pl>
    <njmukb$a8t$1@node2.news.atman.pl> <njotls$dlv$1@dont-email.me>
    <njse65$ma2$1@node2.news.atman.pl> <njsf4h$pgo$1@node1.news.atman.pl>
    <njsh49$p1h$1@node2.news.atman.pl>

    On 15.06.2016 23:25, Wiwo wrote:

    > Jasne. Jak to jest, że zawsze tym egzaminowanym wyskakuje pół sekundy
    > przed sygnalizatorem? A jak się zacznie ich maglować, to się okazuje, że
    > to było pół minuty przed sygnalizatorem, a nie chcieli gwałtownie
    > hamować, chociaż mogli. Patrz nawet ten wątek.

    Ale ja nie mówię, że tak nie było w tym przypadku. Ba, ww innym poście
    napisałem, że mam podobne podejrzenia.

    Tylko zwracam uwagę mistrzom katewgorycznych bzdurnych stwierdzeni jak
    "na zółtym z prędkością egzaminacyjną zawsze zatrzymasz", czy "według
    moich obliczeń światła przestajesz widzeć 56m przed skrzyżowaniem", że
    piszą bzdury.

    Shrek