  • 31. Data: 2023-11-16 21:18:25
    Temat: Re: Gdzie sie nie ubezpieczac?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:b72dpo67e2dn.1lim67p9m1ct3.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Moze i tak, ale odszkodowanie by wypłacili, czy nie?

    Nie wiem ale w artykule chyba nie ma kto nie chce wyłacić.

    > No ale jak sie wytoczy z garażu, albo na nogę spadnie, to OC nadal
    > odpowiada ...

    Miało być nieuchronne.

    Czy jakby nie miał OC fundusz wypłaciłby rodzinie?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 32. Data: 2023-11-16 21:31:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 12:26, r...@k...pl pisze:

    > Kolejne bzdety -- sprawca nie może "odmówić" ekstradycji.

    Jasne, ale odmówił.

    --
    Janusz

  • 33. Data: 2023-11-16 21:33:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 12:34, Cavallino pisze:

    > Świadomość prawna ludzi jest załamująca.
    Napisał random który o tym nie ma pojęcia.

    --
    Janusz

  • 34. Data: 2023-11-16 21:37:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 16 Nov 2023 21:31:57 +0100, w <uj5ts8$v89$1$Janusz@news.chmurka.net>,
    Janusz <j...@o...pl> napisał(-a):

    > Jasne, ale odmówił.

    Odmówić to może sąd.

  • 35. Data: 2023-11-16 21:44:18
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 15:55, nadir pisze:

    > To prawda, decyduje sąd kraju, z którego ma odbyć się ekstradycja.
    > Tylko w tym konkretnym przypadku jest mały niuans, sprawca wypadku ma
    > też obywatelstwo niemieckie, powołuje się na nie oraz na to, że w Polsce
    > wydano na niego już zaoczny wyrok i proces będzie ukartowany. Gdzieś
    > czytałem, ze kombinują w tym kierunku, żeby go ewentualnie do Niemiec
    > oddać, tylko że to były jakieś plotki od "przyjaciół rodziny".
    > Ale Niemcy już nie muszą nam go wcale wydać.
    > W każdym razie gość ma sporo kasy, żeby długo odwlekać czas aż go
    > ewentualnie skażą.

    A gdzie nasz Frog?

    "policjanci przyznawali, że jest doskonałym kierowcą"

    A nie mówiłem? :-)

    http://niusy.pl/@se.pl/arg

  • 36. Data: 2023-11-16 21:45:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 16.11.2023 o 15:28, J.F pisze:

    > To ma akurat średnie znaczenie.
    >
    > Gdyby nie uciekł, to na ustalenie winy moglibyśmy czekac parę lat,
    > a jak rodzina by nie dopilnowała, to na ustalenie kwot odszkodowan
    > kolejne kilka.
    >
    > Skoro uciekł, to nie wiem - z braku oskarzonego moze byc trudno
    > rozprawe zaczać i winę ustalic. Chyba, ze cywilnie.
    >
    > No ale go złapali, jak sie ekstradycja uda, to moze nawet lepiej,
    > bo podejrzany nie będzie opóźniał przebiegu.
    >
    > P.S. Hm ... a jakby tak sie zabił w areszcie? Sprawa umorzona,
    > a odszkodowanie ?
    Adwokat rodziny napisał dzisiaj że wypłacą odszkodowanie, czyli internet
    po raz kolejny pomógł.

    --
    Janusz

  • 37. Data: 2023-11-16 21:45:49
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 16:08, J.F pisze:

    > Poza tym 253km/h to nie jest przestępstwo w Niemczech.

    No to tak jak u nas :-)

  • 38. Data: 2023-11-16 21:47:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 20:21, Shrek pisze:

    > Zasadniczo to wiemy. Jest mnóstwo argumentów za winą kierowcy BMW.
    > Przeciw zasadniczo jest tylko jeden - spierdolił i jeszcze go nie skazano.

    Z rozpędu, 200 metrów

  • 39. Data: 2023-11-16 22:06:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 21:37, r...@k...pl pisze:

    > Odmówić to może sąd.

    Obwiniony może zgodzić się na ekstradycję lub ... nie zgodzić, czyli
    odmówić.

  • 40. Data: 2023-11-16 22:09:45
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 16.11.2023 o 21:45, Janusz pisze:
    > W dniu 16.11.2023 o 15:28, J.F pisze:
    > Adwokat rodziny napisał dzisiaj że wypłacą odszkodowanie, czyli internet
    > po raz kolejny pomógł.

    Pisze, że pomogły dostarczone dokumenty, więc niekoniecznie internet.