eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań? › Re: Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?
    Date: Sat, 05 Jan 2013 08:53:17 +0100

    W dniu 05.01.2013 07:43, Pszemol pisze:
    > Użytkownik "Pawel G." <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Możesz mi nieco naświetlić jaka to potrzeba jest noszenia 4 telefonów? :-)
    > Bo moja wyobraźnia tak daleko nie sięga...

    No bo to jest pewnie tak jak z mejlami, gdzie konkretny mejl zna
    konkretna grupa odbiorców, tylko tam łatwiej zarządzać przekierowaniami.

    fajną sprawą są numery VoIP. Ja mam np. 2 w tlenofonie. I teraz np.
    jeden z nich reklamuję wśród klientów biznesowych, drugi wśród klientów
    prywatnych. W razie czego w locie mogę taki numer przestawić np. na
    współpracownika. Mogę też np. wyłączyć (choć do szczęścia brakuje
    automatycznego zarządzania przez system, w zależności np. od czasu,
    takie coś faktycznie by trzeba budować samemu na asteriksie, ale to za
    duży rozmach jak dla mnie).

    No ale z numerami VoIP jest ten problem, że:

    a) nie da się tam przenieść GSMowego

    b) wyglądają jak stacjonarne, co czasami odstrasza, miałem taki
    przypadek, gdy kobieta się ze mną nie umiała skontaktować, bo nie miała
    mojej komórki a wiedziała, że ja jestem w terenie właśnie. Znalazła na
    stronie numer, ale popatrzyła że stacjonarny. A ja akurat wziąłem jej
    dziecko na spacer i się denerwowała brakiem kontaktu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek