  • 11. Data: 2014-12-22 20:34:31
    Temat: Re: Gdzie porozmawiać o szczegółach algorytmów ? (Balaban)
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-22 o 20:08, M.M. pisze:
    > Jakie masz efekty na chwilę obecną? Jaka jaki procent podejrzanych
    > wychwytujesz? Jak często niepodejrzaną klasyfikujesz jako podejrzaną?

    Wychwytuję jądra, gdy chodzi o wielkość jądra to łatwa analiza, inna nie
    jest tak dokładna jakby człowiek to widział, bo trzeba operować na
    wysokim poziomie, typu jądro się dzieli, jądro rozmyte lub ostre,
    natomiast ja działam na poziomie zliczania piskeli, medianach jasności itp.

  • 12. Data: 2014-12-23 13:34:32
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Monday, December 22, 2014 8:34:33 PM UTC+1, Borneq wrote:

> [...]
    > wysokim poziomie, typu jądro się dzieli, jądro rozmyte lub ostre,
    > natomiast ja działam na poziomie zliczania piskeli, medianach jasności itp.

    Fajne, i tak gratuluję wyników.
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2014-12-23 13:44:14
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-21 o 17:51, bartekltg pisze:
    > A w tym algorytmie:
    >
    > "To find Tnt ( So ) we use a collection of vertical
    > strips on the plane organized in a tree structure,"
    >
    > Jakieś drzewo masz. Jesteś więć do przodu o co
    > najwyżej równoważenie.

    Ale to drzewo wirtualne ;), drzewo wywołań funkcji wyszukiwania.
    Algorytm działa rekurencyjnie, normalnie w jednej metodzie mamy
    działania na listach, ich dzielenie, łączenie.
    Natomiast algorytm
    >>> https://code.google.com/p/balaban-segments-intersect
    ions/

    ma duże zmiany w stosunku do opisanego algorytmu. Funkcja rekurencyjna
    nie ma parametrów i zmiennych lokalnych list a jedynie indeksy początku
    i końca obsługi list przez tą funkcję. Przez to znacznie mniej obciąża
    stos oraz jest bardzo szybka. Bardzo szybko znajduje parę przecinających
    się odcinków (można znaleźć taką parę bez znajdowania punktu przecięcia,
    te punkty można obliczyć potem z pary)
    Nie wiem tylko jak będzie zachowywać się dla odcinków pionowych.

  • 14. Data: 2014-12-23 13:45:00
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-12-23 o 13:44, Borneq pisze:
    > Natomiast algorytm
    ions/

    raczej nie "algorytm" a specyficzna implementacja tego algorytmu