  • 91. Data: 2009-08-29 14:34:39
    Temat: Re: Gdzie płytki drukowane z pliku tif?
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Robbo" <p...@a...nie.mam> napisał w wiadomości
    news:h78a9g$ida$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Po wycenie złożyłem zamówienie
    > 2009-08-26 15:41:22.
    > Teraz jest 2009-08-28 12:00, a zlecenie
    > ciągle wisi bez rozpatrzenia.

    Daj im chwilkę czasu, chyba że zamówiłeś ekspres.

    Michał

  • 92. Data: 2009-08-29 17:01:17
    Od: "Robbo" <p...@a...nie.mam>

    > Daj im chwilkę czasu, chyba że zamówiłeś ekspres.

    OK

  • 93. Data: 2009-08-29 18:34:00
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Sundayman wrote:
    > Klientem, to jest pan Heniek, który zamówi przynajmniej parę setek szt PCB,

    Juz nie. Cale szczescie coraz wiecej plytkarni robi prototypy. Niektorzy
    robia tych prototypow kilkaset dziennie. Jedyny minus to standardowy
    zestaw materialow na prototypy i w multilayers nie mozna sobie pocudowac
    z roznymi stackami.

    --
    Jerry1111

  • 94. Data: 2009-09-04 14:57:07
    Od: Virus_7 <virus_7@usun_to.gazeta.pl>

    Papa Smerf pisze:
    [ciach!]
    > gdzie nie spojrzysz tam głąby

    Co prawda, to prawda.

    --
    __ ___ * Pozdrawiam * ____
    \ \ / (_)_ _ _ _ ___ |__ | mailto://r...@b...cy/

  • 95. Data: 2009-09-14 20:33:56
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

    Od kilku dni mam już płytki z drukowane.pl
    Solidnie wykonane. Polecam firmę i zamawiam
    u nich kolejne egzemplarze.

    Robbo

  • 96. Data: 2009-09-14 21:09:05
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Robbo pisze:

    > Od kilku dni mam już płytki z drukowane.pl
    > Solidnie wykonane. Polecam firmę i zamawiam
    > u nich kolejne egzemplarze.

    Te zrobione z pliku TIF? A jak załatwiłeś wiercenie (bez pliku z
    programem wierceń)? Zrobili "na oko" (czyli gdzie im się wydawało, że
    otwory powinny być), czy całkiem bez wiercenia?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 97. Data: 2009-09-14 21:40:56
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

    > Te zrobione z pliku TIF? A jak załatwiłeś wiercenie (bez pliku z
    > programem wierceń)? Zrobili "na oko" (czyli gdzie im się wydawało, że
    > otwory powinny być), czy całkiem bez wiercenia?

    Tak, płytki były robione z TIF. Jest to obraz 1-bitowy.
    Kolor czarny to ścieżki, kolor biały to płytka nie pokryta
    miedzą bądź otworki. Poza tym nie dostarczałem
    nic więcej. Kiedyś zamawiałem płytki w firmie Spectrum (ale
    chyba została zamknięta) -- tam też robiłem z TIFów.
    Z tego co wiem, to oni mają program komputerowy, który
    rozpoznaje w obrazie kółka i na tej podstawie określa,
    gdzie są otwory i jakie mają średnice.
    Zrobienie dokumentacji z TIF nie wiązało się w drukowane.pl
    z dodatkową opłatą, ponieważ uznali, że zamawiam na tyle dużo,
    że mnie dodatkowo nie obciążą. Teraz mają już dokumentację,
    więc kolejne zamówienia tych samych wzorów nie będą
    wymagały już dodatkowych zabiegów.

    Robbo

  • 98. Data: 2009-09-15 06:26:00
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Robbo pisze:
    > Od kilku dni mam już płytki z drukowane.pl
    > Solidnie wykonane.

    Czy ja wiem, czy solidnie. Cynę kładą przed soldermaską, więc potrafi
    ona spłynąć przy lutowaniu. Poza tym soldermaska wygląda jakby były w
    niej jakieś drobiny pyłu. Jedyna ich przewaga w stosunku do np.
    faldruku, to to, że potrafią trafić wiertłem w środek padu.

  • 99. Data: 2009-09-15 21:46:14
    Od: "Robbo" <n...@y...com>

> [...]
    > niej jakieś drobiny pyłu. Jedyna ich przewaga w stosunku do np.
    > faldruku, to to, że potrafią trafić wiertłem w środek padu.

    Być może i tak. Niemniej w porównaniu do mojej poprzedniej
    płytkarni, ta jest lepsza. Ścieżki pokryli cyną, czego nie miałem
    u poprzedników. Poprzednio miałem też niedotrawione płytki,
    a te od drukowane.pl są ładne.