  • Data: 2011-04-28 23:52:34
    Temat: Re: Gdzie można dostać kabel zamienny do myszy PS2?
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@S...COM> szukaj wiadomości tego autora

    > To zdecydowanie zadanie dla BIOSU. Przecież BIOS sam potrzebuje
    > klawiatury (do setupu), a czasem i myszą nie pogardzi.

    Tak, ale np. klawiaturę USB Windows widzi bezpośrednio. Owszem, można w
    BIOS-ie włączyć emulację i wtedy Windows będzie widział klawiaturę PS/2,
    ale ta opcja jest przeznaczona tylko leciwych systemów. System który
    obsługuje USB, obsługuje klawiaturę USB bez pomocy BIOS-u. Z PS/2 też
    mogło by tak być, ale nie jest.

    > Naprawdę? To on nie robi tego tylko w czasie startu, ale również podczas
    > pracy? A to gupek jeden. Nadgorliwiec.

    Np. tutaj ktoś narzeka:

    http://social.msdn.microsoft.com/Forums/en/winforms/
    thread/e8c03513-bdbd-433b-abac-36d3e98d08c3

    ale spotkałem się z tym problemem kilkanaście lat temu, jeszcze chyba na
    '98.