    From: "Ziemnior" <z...@k...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Gdzie leży problem?
    Date: Sun, 4 May 2003 16:57:04 +0000 (UTC)

    Użytkownik "Radar" <r...@w...pl> napisał

    > w moim przypadku nastepowalo zrywanie polaczenia w nieregularnych
    odstepach
    > czasu - ppp0 wstawalo po paru sekundach. metoda prob i bledow doszedlem,
    ze
    > wina lezala po stronie kabla nieekranowanego (tasma 9 zylowa)
    > serwer-terminal. zrobilem pozniej nowy w ekranie i pomoglo (potrzebowalem
    > taki, bo serwer mam w innym pomieszczeniu niz terminal). przy duzym
    > obciazeniu zdazalo sie ze terminal zawieszal sie (kontrolki swiecily) -
    > pomoglo dodanie parametru novj przy odpalaniu ppp0.

    Dodam jeszcze, uszczegolowiajac, ze wykonujac ping do jakiegokolwiek dns'a o
    krotkim czasie dostepu, zauwazylem prawidlowosc, ze przez 19-21 sekund
    pingi dochodza, a pozniej przez 9-11 sekund następuje odpowiedz z bramy
    domyslnej,
    ze "siec docelowa jest nieosiagalna". I tak w kolko.
    Czasem, co 4-5 godzin, wszystko wraca do normy, na jakas minute, gora dwie
    (tzn.
    pingi dochodza normalnie), po czym wszystko sie wysypuje - komunikat :
    "uplynal limit
    czasu zadania", no i po jakims czasie, siec wraca z objawami, o ktorych
    napisalem
    na poczatku. Bardzo dziwna przypadlosc. Juz nie wiem kogo mam winic, ale
    raczej
    sklanialbym sie ku naszej 'kochanej' tepsie. Co myslicie?