  • Data: 2011-04-21 09:32:43
    Temat: Re: Gdzie kupujecie opony (w internecie)
    Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Raz w życiu reklamowałem oponę (Dębica notabene) i jako uznanie
    reklamacji dostałem po ponad miesiącu gry w ping-ponga całe 40 zł, jako
    różnicę wartości w stosunku do zużycia opony.
    U mojego gumiarza opona, której szukam kosztuje 70 zł więcej niż na
    opony.com i ponadto muszę kupić "parę" a potrzebuję tylko jedną sztukę.
    Naprawdę rachunek jest prosty, nie wspominając już o wygodzie, bo
    wszystko robię zza biurka i nie muszę jeździć po gumiarza i pytać, czy
    mają taki, a taki model z takim a takim indeksem nośności.
    Jacek